*:..。o○ 1 ○o。..:*

565 48 70
                                    

Dabi'yi aşırı acımasız yaptım (ki normalde de öyle biri zaten)

Shoto normalden daha hassas (çünkü neden olmasın)

Karakterlerim kardeş olduğu için hikayede herhangi bir cinsellik olmayacak şimdiden söyleyeyim

---------------------------------------------------------

*Yazarın ağzından*

Shoto gözlerini karanlık bir odada açtı başında çok büyük bir ağrı vardı ve ellerini kıpırdatamıyordu

Bir dakika ya!!! Elleri özgünlük geçirmeyen zincirlerle demir bir sandalyeye zincirlenmişti. Ayakları da aynı durumdaydı. Ağzında da konuşmasını engelleyen bir demir vardı.

Olanları hatırlamaya çalışıyordu en son bir savaştaydı bir anda ensesinde bir acı hissetmişti ve gözleri kararmıştı ve şimdi de burdaydı.

Birden kapı açıldı ve içeri simsiyah saçları ve babasınınkini andıran gözleriyle Dabi (Touya) girdi.

Dabi: "Sonunda uyandın uyuyan güzel cidden öldüğünü sanmaya başlamıştım"

Shoto: "Mmgmm"

Dabi: "Haa doğru uyanınca çok konuşma diye ağzını kapatmıştım"

Dabi Shoto'nun ağzındaki demiri özensiz ve sert hareketlerle çıkardı. Demir Shoto'nun yanaklarını kesmişti.

Dabi: "Haha bu gidişle bana benzeyeceksin"

Shoto: "NERDEYİM BEN!"

Dabi: *alaylı bir sesle* "Sanki kesin söylerim de tch"

Shoto: "NEDEN BURDAYIM!!!"

Dabi: "Korkma ufaklık şu anlık sana birşey yapacak değilim sadece elimde bir rehinesin"

Shoto: "BUNUN CEZASINI ÇOK KÖTÜ ÇEKECEKSİN TOUYA!"

Dabi: "TOUYA? Ah gerçeği bu kadar çabuk kabul etmeniz ne kadar da acınası yaşamamı ne kadar çok istiyormuşsunuz. Yazık"

Shoto: "Touya vazgeç bu saçmalıktan seni çok iyi tanıyordum bir melek bu kadar çabuk bir şeytana dönüşemez, sen sadece Endeavor'a sinirlisin ve bu sana saçma şeyler yaptırıyo, ama inan bana daha sonra çok pişman olacaksın"

Dabi: "Ne çok konuşuyosun be!"

Dabi sinirle kalkıp demiri tekrar Shoto'nun ağzını kesmesini umursamadan ağzına taktı ve odanın diğer köşesine gidip telefonundan mesaj yazmaya başladı sonrada konuştu,

Dabi: "Ha eğer seni öldürmemden korkuyorsan merak etme şu anlık bana canlı lazımsın Endeavor ölü bir beden için savaşmaz sonuçta"

Shoto'ya korkutucu bir gülümseme ile baktı ve devam etti,

Dabi: "Ama işim bittiğinde seni bizzat kendi ateşimle yok edeceğime emin olabilirsin kemiklerin bile kül olana kadar yanacaksın"

Yine o korkutucu gülümsemeyi takındı ve Shoto'nun yanına gidip bir fotoğrafını çekti.

Dabi: "Ahh ne kadarda güzel bir fotoğraf, çerçeveletip duvarıma mı assam"

Shoto'nun ağzını açtı ve birde öyle çekti.

Dabi: "Ha bu arada öldürmeyeceğim demek canını yakmayacağım anlamına gelmiyor"

Shoto yutkundu başka biri olsa şu an sakin kalıp bir plan düşünüyor olurdu ama karşısındaki kişinin abisi olduğu düşünceki kalbine bir bıçak gibi saplanıyordu.

| ᴀᴄı ᴋᴀʀᴅᴇşʟɪ̇ɢɪ̇ | • | ᴅᴀʙɪ/sʜᴏᴛᴏ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin