Tüm evin etrafı kahramanlarla kuşatılmıştı. Ayriyetten A sınıfı da ordaydı.
D: SİKTİR!
Dabi yine uyku gazını açmak üzereyken devasa bir el onu durdurup yere yapıştırmıştı bile.
All Might: Artık kaçış yok villian!
Dabi kısa sürede yakalanmıştı fakat ağır yaralar aldığı için hastaneye kaldırılmıştı. Shoto ise Dabi'nin önceden açtığı yaraları iyileştirmek için aynı hastaneye yatırılmıştı.
(Uzun süre sonra devam ediyorum ve yazım stilimi değiştiriyorum)
-gece saat 2:31-
Shoto uykusundan saçlarının okşanmasıyla uyandı. Karşısında heryeri yanık içinde olan Dabi'yi görmesiyle şaşırdı.
"Oh, uyandırmak istememiştim pardon"
"A-abi? Buraya nasıl girdin?"
"Onu boşver de... Shoto, Kötüler Ligine katılır mısın? Beraber Endeavor'un sonunu getirip-"
"Hayır katılmam" Shoto gayet net bir şekilde Toya'nın önerisini reddettiğinde Dabi'nin suratı düştü.
"Peki... Peki benimle yaşamaya devam eder misin?"
"Abi farkında mısın bilmiyorum ama sen yakalandın, kaçabilsen bile evin kahramanlar tarafından araştırılıyor. Hiçbir yere gidemezsin"
"Sen benim soruma cevap ver"
Dabi'nin inatçılığı yüzünden Shoto gözlerini devirdi ve cevepladı.
"Evet seninle yaşamak isterdim ama dediğim gibi bu mümkün-"
"Öldüğüm yere gel" Shoto sözünün kesilmesiyle duraksadı veanlamaz gözlerle Dabi'ye bakmaya başladı.
"Abi ne diyosun-"
"Sadece öldüğüm yere gel ufaklık"
Bir anda Dabi'nin vücudu eriyip yok olduğunda Shoto ilk birkaç saniye şokta kalsa da onun Twice'ın yaptığı bir kopya olduğunu anlaması çok sürmedi.
Shoto gülümseyerek başını yatak başlığına yasladı ve yarın olacakları düşünmeye başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ᴀᴄı ᴋᴀʀᴅᴇşʟɪ̇ɢɪ̇ | • | ᴅᴀʙɪ/sʜᴏᴛᴏ |
FanficHikaye Dabi'ni Shoto'yu esir almasıyla başlıyor Smut veya öpüşme olmayacak çünkü mantıklı olun onlar kardeş İşkence "bol bol" olacak kardeş olmaları Dabi'nin Shoto'ya işkence etmesine engel değil İşte oku ve öğren :)