*:..。o○ 3 ○o。..:*

356 42 53
                                    


Sonraki gün Dabi hiç gelmedi daha sonraki gün geldiğinde de sadece video çekti

*3 gün sonra*

Dabi içeri kapıyı tekmeleyerek sertçe girdi. Direk Shoto'ya döndü ve zincirleri çözdü tabiki gücünü engelleyen bilezikleri çıkarmadı. Ve onun arkasından götürerek bir banyoya soktu. Burası Dabi'nin onu tuttuğu odaya kıyaslanamayacak kadar temiz ve normaldi.

Shoto: "N-neden buraya geldik"

Dabi: "Bok gibi kokuyosun banyonu yap, temizlen ve salona gel!"

Shoto: "Şey eee... Salon nerde?"

Dabi: "Sadece üst kata çık ufaklık"

Shoto kafasını 'tamam' anlamında salladı. Dabi banyodan çıktığında Shoto hala şoktaydı Dabi neden birden yumuşamıştı ki? Daha birkaç gün önce onu ne kadar berbat ederse o kadar mutlu olan bir Dabi vardı yanında. Birden ne olmuştu ki?

Shoto iyice temizlenince banyodan çıktı ve banyodaki aynanın yanında bir bornoz ve boyuna uygun kıyafetler buldu. Hızlıca giyindi ve banyodan çıkacakken durdu.

Shoto'dan:

Burdan çıkınca Touya bana ne yapıcak. Vücüdüm o kadar yorgun düştü ki iki gün geçmesine rağmen hiç iğleşmedi eğer başka birşey yaparsa muhtemelen ölürüm.

Yavaşça kapıyı açıp sessizce banyodan çıkıp üst kata ilerledim. Aslında beni tuttuğu gri hapisaneyi andıran odaya rağmen oldukça renkli ve güzel bir evdi.

Yukarı çıktığımda bana sırtı dönük olarak bir koltukta oturan Touya'yı gördüm ama gözüme çarpan diğer şeyde Touya'nın zıt yönündeki kapıydı ben kapıya ondan daha yakındım ve beni görse bile yakalayamazdı.

Çok sessiz bir şekilde kapıya ilerledim ama kapıda birsürü kilit vardı. Sonra arkamdan bir ses duydum.

Dabi: "Aaa gidiyormuydun ama daha konuşacaktık tabi sen ceza çekmeyi seviyorsan o ayrı"

Seslice yutkundum yakalanmıştım ve ne diyeceğimi bulamıyordum. Kelimeler ağzımdan çıkmıyordu o kadar korkuyordum ki dilim dönmüyordu bile.

Shoto: "B-b-ben d-de tam s-sen-i ar-ıyor-dum"

Touya sertçe boynumdan tutup aşağı kata indirdi beni ve tekarar banyoya girdik. Yüzündeki alaycı ifade gitmiş onun yerine gayet sert bir surat vardı.

Küveti sonuna kadar doldurdu, hala boynumu tutuyordu o kadar sert tutuyordu ki iz çıkmıştı ve nefes alamıyordum.

Dabi: "En nefret ettiğim şey salak yerine konulmaktır"

Shoto: "B-ben özü-"

Kafamı birden küvete soktuğunda sesim kesildi

Dabi'den

Shoto kafasını çıkarmaya çalışıyordu.

Dabi: "Oi oi oi, biraz bekle bakalım koskoca Shoto Todoroki 1 dakika dayanır heralde"

Elimi boynundan çekmeye çalışsada yapamıyordu 1 dakika sonunda kafasını sudan çıkardım nefes nefese kaldı ve öksürüyordu.

Shoto: "Yalvarırım bidaha yapm-"

Kafasını yine suya soktum.

Dabi: "Biraha mı yapıyım, tabiki yeter ki iste"

Bu sefer 1 dakika dolunca çıkarmadım deli gibi çırpınıyordu sonunda hareketleri yavaşladığında bilincini kaybedeceğini anlayıp kafasını çıkadım.

| ᴀᴄı ᴋᴀʀᴅᴇşʟɪ̇ɢɪ̇ | • | ᴅᴀʙɪ/sʜᴏᴛᴏ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin