-7-

197 16 5
                                    

 "A to toho vím ještě víc. Ale to si nechám pro sebe " tajemně se zasmála" to víš i dýlku jeho péra nebo co " zasmála jsem se a ona lehce zrudla. "NEKE" vykulila jsem na ni oči "NE! NEVÍM!" utla mě a začala se převlékat. Sakra...ja si nechala věci doma...počkat...já nemám věci na tanec! KURVA! "co tak koukáš převleč se" uchechtla se Nazli "no...já tak trochu nemám co si obléct..." skousla jsem si nervózně ret "můžu ti půjčit kalhoty  ale jsou trochu upnutější...a možná ti budou trochu větší.." jen jsem mávla rukou "nevadí aspoň nedostanu zjebáno od Parka." ona jen pokrčila rameny a hodila ty kalhoty po mě a já se do nich převlékla. "jsou mi akorát děkuju ale jsou opravdu trošku těsnější."  ona se uchechtla " ja ti to říkala ale jiný nemám jen tyhle. Jsou náhradní." jen jsem kývla a sundala jsem si ten cardigan (to je ta velká bílá věc co je na outfitu v minulé kapitole)  co jsem měla na sobě a otočila jsem se na ni. "můžu jít takhle?" ona si mě prohlédla a kývla "asi ano jen...z tebe nespustí oči on se někdy rád koukne." uchechtla se "no co no... nic jinýho nemám." stáhla jsem si vlasy do culíku a z toho jsem udělala drdol který jsem zagumičkovala gumičkama co jsem měla na ruce. Kdo je nenosí nepozná ten pocit když si je sundáte. Je to nepříjemný přijdu si jako nahá.."no nic jdeme" zavelela Nazli a vyšly jsme z šatny a šly přímo do sálu. Byli tam už pan Park s ještě druhým učitelem. A pak Soobin pár dalších kluků a parta holek který nad všema tady slintaly. Nějaké holky měli pořád narážky na učitele jaký jsou sexy a jak by s nima spaly atd..."pojď jdeme se zeptat jestli takhle můžeš být jinak bude nasranej. Věř mi vím o čem mluvím." uchechtla se a já kývla "pane učiteli máme probleem." začala Nazli a Park se na nás jen otočil "A kdy vy nemáte problém slečno Aydin? " uchechtl se Park. "No tentokrát má problém tady Yoonji. Neměla oblečení tak jsem ji půjčila kalhoty tak jestli když nemá triko na převlečení tak jestli má sedět nebo může tancovat" řekla za mě sama "a vy jste její mluvčí?" nadzvedl jedno obočí a ona protočila očima "no nic slečno Min." podíval se na mě a já zase na něj. "ukažte se mi. No...pokud máte něco na převlečení aby jste nebyla celý den zpocená tak to nevadí." neuniklo mi kam se na chvíli zakoukal. Tak pan učitel je tak trochu úchylák joo? Tak si pohrajeme a bude sranda. "n-no...nemám.." najednou mi někdo dal ruku na rameno. "Ale máš mám tu mikinu tak ti ji půjčím pokud by ti to teda nevadilo" pousmál se na mě Soobin a já se na něj taky pousmála. "no podívejme. Pan Choi je najednou gentleman. Dobře. Pokud to tedy bude takto tak můžete tancovat." pousmál se a naposledy mě sjel pohledem "dobře děkujeme" poklonily jsme se a šly jsme se někam protahovat. 

"kouká po tobě" šeptla ke mě Nazli a já se lehce začervenala. "asi se mu líbíš. Být tam já tak mě zjebe že nemám dobrý oblečení, vyhodí mě, a napíše mi neomluvenou hodinu." jen jsem nervózně polkla. "Ale na mě nemá. Já jsem s ním dokonce spala. takže zacouvej holčičko. Ten je můj. " přišla k nám nějaká už od pohledu nafintěná kráva "Jisoo vypadni. To že se kurvíš každýmu tak všichni víme a nemusíš nám to dokola opakovat.  " zavrčela na ni Nazli "Nazli ale ty taky nejsi žádný zlatíčko. Copak máš s panem Jeonem?" zákeřně se pousmála a Nazli trochu znervózněla. Takže přece jen něco spolu mají. "Jisoo vypadni" vložil se do toho Soobin "Soobine do toho se nepleť!" zavrčela další holka která se objevila vedle ní "Laliso. Ty se do toho nepleť." zatnul pěsti " copak miláčku chybí ti náš vztah?" přišla k němu blíž  a začala ho hladit po hrudi "nesahej na mě! " odstrčil ji "hej nech ho! " zamračila  jsem se na ni a stoupla jsem si před něj "ty se do toho nepleť škvrně to je mezi námi" jen jsem zatla ruce v pěst "copak začneš brečet mimino?" zasmála se "nechte nás být! běžte si rýpat někam jinam!" Soobin nás vzal za zápěstí a odvedl nás k jeho partě kluků. "Ji jsi v pohodě?" zeptal se mě trochu ustaraně Soobin. Jen jsem kývla a on se pousmál a objal mě rukou kolem ramen. "nevšímej si jich. Jsou to jen kurvy co urážejí všechno okolo. Pousmála jsem se a rukou jsem ho objala kolem pasu. "jinak Yoonji toto jsou Yeonjun, Kai, Beomgyu a Taehyun." představil mě jeho partě. "ahoj..já jsem Yoonji." pousmála jsem se a oni na mě taky "takže to jsi ty o který včera Soobin básnil-" Soobin  dupl Yeonjunovi na nohu. "ale měl pravdu že jsi roztomilá."  usmál se na mě Kai. "um...díky?" Soobin něco chtěl říct ale učitel nás přerušil. "Žáci! Ticho a nástup!" všichni jsme se šli seřadit do jedný řady. "Tak teď si vás tady s panem Jungem rozdělíme do skupin. Jedna skupina se bude učit s panem Jungem a druhá skupina se bude učit se mnou." s posledním slovem se na mě podíval. "tak máte někdo něco nacvičeného? Nebo vám mám přidělit písničku a budete improvizovat?" pár lidí se přihlásilo na to že mají nacvičenou choreografii a zbytek jsme si posedali do půlkruhu. 

 když přišla řada na mě tak jsem si dala písničku "něco z toho jsem se učila na škole předtím " řekla jsem učiteli a on kývl a nechal mě jít tancovat.

(jen tu část kde tancuje ta jedna holka srry nic jinýho co by se mi líbilo jsem nenašla)

po chvíli jsem dotancovala a otočila jsem se na ostatní. Nazli mi tleskala a Soobin na mě s klukama koukali jako na zjevení. Pan Park stál jako socha, byl jako zhypnotizovaný. "Jimine.." šťouchl do něj nenápadně pan Jung. Pan Park párkrát zamrkal a pak jsem kývl "s-skvěle...sedněte si. " zavelel pak něco zašeptal Jungovi a odešel. To to bylo až tak špatný? posadila jsem se mezi Soobina a Nazli.

_______________________________

eeeeeeeeeeeeee makarena ( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)

lidičkové vy kdo čtete Asistentku nevím jestli vyjde teď někdy vyjde další kapča...zasekla jsem se u něčeho co mě bolí jen když si čtu to kde jsem se psaním skončila... chtěla jsem tam dát kousek mojí zkušenosti ale už ta vzpomínka mě bolí a mám trochu problémy psát nebo číst milostné nebo romantické scény... nevím co se se mnou děje... tak snad mě omluvíte.💜

School loveKde žijí příběhy. Začni objevovat