"s-skvěle...sedněte si. " zavelel pak něco zašeptal Jungovi a odešel. To to bylo až tak špatný? posadila jsem se mezi Soobina a Nazli. "to to bylo až tak špatný?" zeptala jsem se sklesle "co to kecáš?!" začala Nazli "bylo to úžasný!" pokračoval Soobin. "tak proč pan Park byl takovej zaraženej a odešel?" koukla jsem na Nazli. "co když se mu postavil a šel si to vyřešit." navrhla Nazli a Soobin souhlasil "prý by to nebylo poprvé." počkat... vykulila jsem na něj oči "on měl někdy něco se studentkou?" on jen kývl "a myslím že s jednou i chodil" ozval se Kai "a to ho nevyloučili?" zeptala jsem se Kaie " ne prej je s říďou kamarád takže to nějak domluvili aby rodiče té holky nikde nehlásili." jen jsem chápavě pokývala "ale nikdo se na něj víceméně nezlobil je to taky jen mladej klučina. Je fajn. Několikrát jsem ho potkal v klubu s nějakou holkou nebo jen sám a pil. A v dobře se s ním povídá. Bohužel toho využívají kurvy jako je Jisoo." povzdechl si Kai.
po chvíli přišel pan Park a byl lehce zpocený. "už je tu a je udýchaný." hodila na mě Nazli dvakrát obočím. " nech toho.." zakňučela jsem a podívala jsem se na něj. Naše pohledy se střetli, ihned odvrátil pohled a olízl si rty.
"pokukuje po tobě a skoro u toho slintá" upozornil mě Kai a já protočila očima. "jo to tak...to by musel být slepej nebo blbej a nebo obojí aby po mě slintal." uchechtla jsem se "Yah! Přestaň! Jsi krásná holka tak toho nech!" drcnul do mě Soobin a přitáhl si mě za pás k sobě do klína. "nekecej už takový blbosti ano?" položil si hlavu na moje rameno "jste roztomilí" rozplývala se Nazli. "Pane Choi neobtěžujte ty děvčata." napomenul ho Park a on si mě přitáhl blíž. "ně můj medfídek" zašišlal a udělal ten dětinský výraz alá moje hračka. "pane Choi jste dost starý na medvídka" uchechtl se a přešel před nás všechny. "tak...nicméně už jsme se domluvili s panem Jungem kdo půjde kam. "takže koho jméno přečtu půjde k panu Jungovi" řekl a vzal si od pana Junga papír "takže slečna Kim Jisoo, slečna Manoban , slečna Kim Jennie, slečna Chou..." pokračoval dál se jmény holek a polovina šla k panu Jungovi "a teď pan Choi Yeonjun, pan Choi Beomgyu, pan Kang Taehyun, pan Huening Kai.. " vyjmenoval i další kluky ale naštěstí jsme tu zůstali já, Nazli i Soobin. Takže naše partička je tu a to je hlavní.
"Tak do dvojic. A prosím kluk a holka ne dvě holky a dva kluci. Jen nejspíš jedna slečna zbyde nic se nedá dělat kluci nemají takový zájem o tento předmět." Nazli přiskočila k Soobinovi něco mu pošeptala a zazubila se na mě. Jen jsem na ně nechápavě koukla ale hned jak se ozval pan Park mi došlo co měla v plánu. "Slečno Min vy nemáte dvojici tak budete se mnou" promluvil těsně za mnou pan Park a mě naskočila husí kůže. "Tak... Začněme"
(Učí se toto a jen ten první pár jen pro představu xd)
Do tancovali jsme čtvrt choreografie co jsme se celou hodinu učily. Jen pro info tak máme tanec dvě hodiny každé úterý a čtvrtek. "Vedli jste si dobře " pochválil nás učitel "a chci jen říct že takto budete tancovat i na různých vystoupeních kde se bude tancovat tato píseň. Takže slečno Min budete tancovat se mnou" pousmál se na nás učitel a všichni jsme kývli. Asi bych si měla lehce máknout..."Dobře to je pro dnešek vše můžete jít na další hodiny." zavelel učitel a všichni už odcházeli, i já jsem už chtěla odejít ale učitel mě zastavil. "Slečno Min počkejte chvíli. Chci s vámi mluvit." jen jsem se na něj otočil a kývla "počkám v šatně" křikla na mě Nazli "dobře" odpověděla jsem ji a šla jsem k Parkovi. "Slečno Min na to že jste tu druhý den a na těchto hodinách poprvé. Tak vám tanec jde dost dobře. Máte na to talent. Jen prosím příště si přineste oblečení ve kterých se vám bude dobře tančit. A ještě jedna věc...nebude vám vadit že s vámi budu tančit já? Já jen že to může někomu být nepříjemné tancovat s učitelem. Zvlášť s takovým jako jsem třeba já." podrbal se na zátylku a pousmál se "jak jako jste vy?" naklonila jsem hlavu na stranu. "no řekněme...někoho kdo je takhle mladý a i to co roztrubuje slečna Kim Jisoo." povzdechl si a já se uchechtla "jako to že s vámi údajně spala? Jí bych nevěřila ani nos mezi očima...to se asi nemusíte bát" uchechtla jsem se a on se uchechtl a podrbal se na zátylku "no dobře...děkuju" kouknul na mě a já se uchechtla "já vás nebudu soudit. Víceméně mi je to i jedno. Jste mladý tak je pro vás tak nějak normální hledat tyhle ehm ehm kurvy ehm ehm na jednu noc. " uchechtla jsem se "a opravdu mi nebude vadit to že se mnou budete tančit. Aspoň se naučím líp tančit než když by jsem s nějakým klukem dělala blbosti" zasmál se "to je pravda...aspoň se něco naučíte" uchechtl se.
"noo...a potřebujete ještě něco?" zeptala jsem se trochu nervózně protože tu bylo trapné ticho "umm...Ne to bylo vše děkuji. Můžete jít." usmál se a já se jen uklonila a odešla jsem. "no konečně. Co jste tam proboha dělali? To jsi mu tam kouřila bo cooo?" zasmála se a já protočila očima. "však jasně hned jsem si tam klekla víš co" uchechtla jsem se "počkat opravdu?" vyvalila na mě oči "NE!" hodila jsem po ní ty kalhoty co mi půjčila a oblékla jsem si ty svoje. "jo málem bych zapomněla!" podala mi mikinu "Soobin posílá a prej si tu mikinu můžeš klidně nechat." podala mi mikinu a já si ji vzala a oblékla jsem si ji místo tý košilky (nwm jak se to jmenuje XD) co jsem měla před tím.
_______________________________________________________
eeeeeeeeeee makarena ( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ
snad se líbí ('。_。`)
ČTEŠ
School love
FanfictionMít jako příbuzného učitele a chodit na stejnou školu kde učí je špatné ten člověk se stává terčem posměchu a šikany ale co když to má i své výhody mít na škole někoho z rodiny jako učitele? Tento příběh je o dívce jménem Min Yoonji která se zamilov...