podíval se na Yoongiho a ten jen kývl a udělal krok k ostatním. "dobrý den žáci snad si budeme rozumět. Budu vás učit na klavír a chlapce na tělocvik nebo povedu kroužek basketbalu" jen si prohlédl všechny žáky. A já se uchechtla z toho jak z něj některé holky nemohli spustit oči. A já cítila na sobě pohled to jsem se podívala kdo na mě kouká tak se moje oči střetli s těma Soobina. Usmála jsem se a on mi to oplatil a pak koukl na Yoongiho.
V půlce hodiny jsem se zvedla a šla jsem k panu Parkovi. Jinak celou dobu jsem tahala žíněnky a různý tyhle píčoviny. Kluci byli v menší tělocvičně vedle a my byli ve větší protože holky chtěli nějaký dráhy, takže potřebovali víc místa. "Pane učiteli můžu jít prosím na záchod?" zeptala jsem se a on se podíval na hodinky a pak na mě kývl. Já se že slušnosti uklonila a šla jsem na záchod. Vyšla jsem z tělocvičny ale pak mi to došlo... Kde jsou záchody? Ne. Nepůjdu zpátky se zeptat najdu to... Snad... Rozešela jsme se do útrob školy. Snad je najdu dřív než bude konec hodiny...
Už pět minut jsem bloudila po škole když mě někdo chytil za ruku. rychle jsem se otočila na toho člověka. Byl to Jackson. "copak kočičko zase jsi ztracená?" ušklíbl se zákeřně se usmál a hned mě začal někam táhnout. "h-hej! kam mě to táhneš?" zeptala jsem se trochu vyděšeně. Nic. Žádná odezva. Pokoušela jsem se vysmeknout ze sevření ale nějak to nešlo... Byl silnější než já.
Dotáhl mě nejspíš na klučičí záchody. "dlužíš mi odměnu kočičko, a zasloužíš si trest." pousmál se a pohladil mě po tváři "takže kočičko teď mi pěkně vykouříš a můžeš být ráda že po tobě nechci něco víc." Slizce se usmál a začal si rozepínat kalhoty ja se pokusila utéct ale marně, hodil se mnou o zeď "nezlob nebo to dopadne špatně" Začali mě palet oči a rozmazával se mi zrak. Zhluboka jsem se nadechla a slzy zahnala. Začala jsem se bát. Pokusila jsem se bránit tak jsem využila toho že se ke mě sehnul a tak jsem mu plivnula do obličeje pokusila se utéct ale on mě chytil a přišpendlil mě na zeď. Jednou rukou mě držel ruce nad hlavou a druhou mě držel za tvář (snad chápete jak to myslím) "ještě jednou se o to pokusíš tak to opravdu skončí špatně!" Zavrčel na mě. Začala jsem volat o pomoc dokud mě rukou nezacpal pusu. Oči se mi zaplňovali slzami kterým jsem nechala volný průběh. Bylo mi ze mě špatně. Nechám toto dopustit bez toho abych se dokázala bránit. Najednou jsem tam stála bez vršku oblečení a ucítila jsem jak se mi pokouší rozepnout podprsenku. Pokoušela jsem se bránit ale nepomohlo to. "hmm...toto si nechám na jindy." přestal rozepínat podprsenku "kleknout!" rozkázal a já ho radši poslechla. Udělala jsem to co řekl a klekla jsem si před něj. "tak a teď dělej co máš." rozkázal a během pár minut jsem měla před obličejem jeho kamaráda. Podívala jsem se mu s ubrečenýma očima do těch jeho. Jeho pohled byl chladný. "prosím..." kníkla jsem ale on mě chytil za vlasy a přitáhl si mě blíž ke svýmu kamarádovi. potichu se ze mě vydral tichý vzlyk. "dělej!" křikl na mě a já zakroutila hlavou. To jsem dělat neměla přistála mi silná facka. To mě donutilo znovu zavzlykat. "Nebul a kuř! " křikl po mě a já ho se vzlyknutim poslechla a začala jsem mu kouřit. On mě za vlasy začal tahat a přirážet mi do pusy. Dusila jsem se. Ale jemu to bylo jedno. Začal vzdychat a silněji mi začal přirážet do pusy.
Po chvíli mě silně chytil za vlasy a skoro mi rozmrdal pusu. Pak jen nahlas zavzdychal a udělal se mi do pusy. "Spolkni to" rozkázal když mi ho vyndal z pusy. Jen jsem zakroutila hlavou a chtěla jsem se nahnout nad záchod a vyplivnout to. Než jsem to stihla vyplivnout čapl mě za vlasy a zatahal za ně tak moc že jsem se mu koukala do očí, tak moc jsem měla zakloněnou hlavu. "tak to ně! " znovu mi vrazil facku "spolknout! " zavrčel a já to tedy udělala a snažila jesem se nepozvracet. "Tak je hodná. Pokud o tomhle někomu řekneš tak si piš že skončíš hůř. Jasný? Řekneš to někomu a zaručuji ti že schytáš takovou šikanu že to opravdu nezvládneš. " usmál se a pohladil mě po tváři. Pak si upravil kalhoty a odešel.
Hned jak odešel rychle jsem si oblékla tričko a mikinu a propukla jsem v pláč. Proč se toto zase děje? Co jsem komu udělala...
Po chvíli co jsem se už lehce uklidnila tak jsem vyšla z kabinky. Přišla jsem k zrcadlu ve kterém jsem viděla trosku.. Vlasy jsem měla rozcuchané, krk plný cucfleků, červené a napuchlé oči od pláče a rozmazaný make-up. Vypadala a cítila jsem se jako troska. Nahodila jsem si kapuci na hlavu make-up jsem si nějak upravila. Ne že bych u sebe měla nějaký make-up jen jsem si utřela tou papírovou utěrkou s vodou řasenku a rtěnku. Samozřejmě jsem si musela vyplachnout pusu. Ew...najednou někdo na záchody přišel. "Hej! Toto jsou klučičí záchody! " začal naštvaně známý hlas. Jen jsem sklonila hlavu a chtěla jsem proklouznout kolem něj ven ale on mě chytil za paži. "Yoonji? Jsi to ty? " cítila jsem jak mi sáhl na kapucí a tak jsem hned ucukla "jo... " pípla jsem "co tu děláš? Holčičí záchody jsou naproti." pustil mě a já si skousla ret, oči se mi znovu začali plnit slzami. "Ji... Copak je " řekl ustaraně a mě utekl tichý vzlyk. Jen jsem zakroutila hlavou "nic? Tak... Proč pláčeš? " přišel blíž ke mě a já zase o krok couvla. "Yoonji neboj se... Nic ti neudělám.. " přišel blíž ale než jsem stihla ustoupit tak mě chytil a přitáhl si mě do objetí "p-pusť mě! " kníkla jsem ale on mě nechtěl pustit
_______________________________________________________
eeeeeeeeeee makarena ( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ
ČTEŠ
School love
FanficMít jako příbuzného učitele a chodit na stejnou školu kde učí je špatné ten člověk se stává terčem posměchu a šikany ale co když to má i své výhody mít na škole někoho z rodiny jako učitele? Tento příběh je o dívce jménem Min Yoonji která se zamilov...