7.fejezet

213 10 2
                                    

Egy rémálom miatt korán reggel keltem.Kicsit zavarodott állapotban voltam egy ideig,aztán valami csoda folytán lenyugodtam.Az álmomban a szüleim ráuszították azokat a fekete alakokat a barátaimra és nekem végig kellett néznem a halálukat.Mikor az utolsó lélegzetüket vették,na akkor keltem fel.Kábultan bementem a fürdőbe és elkészültem.A mai napot hidegnek és hűvösnek jósoltam,így a szokásos Mardekáros egyenruha mellé egy nagy fekete Mardekáros talárt is társítottam.Vasárnap lesz Halloween.A többiek azt mondták,hogy ilyenkor minden narancssárgába borul és,hogy mindenki a saját házával megy csokit csalni.Igaz ez a Roxfortban teljesen máshogy van.Itt mindenki a saját házának egy kisebb csapatából megy keresni utalásokat,hogy hol lehet egy nagy terem tele csokikkal.Persze azé a házé a nyeremény akinek a csapata ezt a szobát először találja meg.Nagyon izgalmasnak hangzik.A mi csapatunkban való részvételért egy nagy,pufi hetedikes fiú Mardekárost kell majd megkeresni.Ha jól emlékszem a neve Michael Knighton.A reggelinél is szóba került a téma.
-Ti jelentkeztek az idei csapatba?-kérdezte Draco.
-Szerintem igen.Jó bulinak tűnik és ki az aki,kihagyna egy ilyen lehetőséget-magyarázza Pansy tele szájjal.
-Mi is megyünk idén-jegyzi meg Mattheo Blaise-re és Draco-ra mutatva.
-Brook?-kérdezték tőlem.
-Persze,hogy megyek-nevettem fel.
-Rendben.Akkor második óra után menjünk és keressük meg Michaelt.Remélem lesz még hely!-mondta Pansy és bekapott egy alma gerezdet.

>>>

Bájitaltanon Piton professzor elég kedves volt.Az úgynevezett Veritaserum főzetet tanulmányoztuk majd az óra második felében megpróbáltuk elkészíteni.Hermione volt az egyetlen aki elkészítette rekordidő alatt.Az én főzetem is közel járt a végeredményhez.Épp egy kis diófa levelet vágtam fel,amikor a mellettem lévő Jessica üstje felrobbant és a lány egész arcát fekete korom borította be.Gyorsan hoztam egy rongyot és feltöröltük a kiömlött főzetet és hoztam neki egy másik üstöt.Majd újra neki kezdtem a saját főzetemnek.A diófa levelet beleraktam és már csak egy csipet mákmag kellett.Mikor azt is beletettem a főzet forrt egy kicsit majd a felvette a zöld színet.A professzornak intettem,hogy készen vagyok.Miután alaposan megnézte végre megszólalt.
-30 pont a Mardekárnak-jegyezte meg és tovább sétált.
A Mardekárosok biccentve köszönték az újabb pontokat.
A második óra gyógynövénytan volt.A csöngetéskor átmentünk az udvaron a meleget nyújtó üvegházba.Az órán az úgynevezett Indacus Toxicus növényt tanulmányoztuk.Elég agresszív és sunyi egy élőlény.Hármas csoportokba kellett állni.Én Pansy-val és May-el kerültem egy csapatba.Óra után a fiúkat bevártuk a bejáratnál.
-Hogy ment?-kérdezte Theo tőlünk.
-Én szerintem agyvérzést kaptam ettől a kis görénytől-fogtam a fejemet.
-Ugyanez-helyesel Pansy.
-Nálatok?-kérdeztem.
-Egész jó volt.Nem volt olyan kis sunyi,mint a többieké-nevetett fel Draco.
-Nem fair!-kiáltottunk fel Pansy-val.
Miután kinevettük magunkat,megálltunk a Nagy Terem előtt.
-Hol kéne ennek a Michaelnek lennie?-forgolódtam körbe.
-Állítólag azon a folyosón ahol az átváltoztatástan terem van-mondta Blaise.
-Akkor menjünk-karolt fel Pansy és mindannyian elkezdtünk futni a szokásos terem felé.
A teremtől nem messze állt az úgynevezett Michael.Ezt onnan következtettem,hogy rengeteg elsős vette körül.Mi is odamentünk.
-Michael,kérlek írj fel-könyörögte egy második Mardekáros kisfiú.
A nagy pufi csak legyintett egyet.
-Harrison,nem foglak felírni,csak ha elintézed,hogy McGalagony ne írjon be hiányzást a következő órámra-mondta és felemelte a fejét,hogy kisebb társa felfogja,hogy ő sokkal nagyobb és erősebb.
A kisfiú sietve elrohant,gondolom McGalagonyhoz,hogy elintézte az említett dolgot.A mi csapatunkat előtt szétnyílt a tömeg és végre Michael is észrevett.Érdeklődve figyelte a csapatunkat.Bizonyára meglepődött a társaságunkon,de egyből felderült az arca amikor észrevette Mattheo-t.
-Riddle!Mizu,haver?-üdvözölte Michael és pacsiztak egyet.
Draco összefonta maga előtt a karját és úgy nézte a beszélgetést.
-Semmi.
-Hallottam a kis zűrötökről-mesélte.
-Ó,igen.De hála Brook-nak nincs már semmi baja-jegyezte meg Mattheo.
-Te vagy Brook?-kérdezte érdeklődve felém biccentve.
-Igen-válaszoltam és kedvesen rámosolyogtam.
Igaz,nagyon bunkó volt a kicsikkel,de velünk teljesen máshogy viselkedett így nem tudtam annyira utálni ezért.
-Knighton,felírnál minket a listára?Mindannyiunkat-kérte Mattheo és láttam,hogy nem szívesen teszi ezt,de könyörgően pillantott a duci fiúra.
-Hát,rendben-egyezett bele Michael.
-Neveket-utasított és sorban beálltunk.
-Blaise Zabini-mondta Blaise.
-Á,ismerlek!Lumpsluck még tavaly beszélt rólad-mondta felderülve.
-Lehetséges-jegyezte meg a sötét bőrű fiú és továbbállt.
-Draco...-kezdte Draco.
-Malfoy.Igen tudom-vágott közbe Michael.
Draco sértődötten elment.
-Pansy Parkinson-mondta az előttem álló Pansy és már ment is el mielőtt bármit is szólhatott volna a nevéhez.
-Brooklyn Smith-mondtam.
-Á,a zűrkeverő-helyeselt a fiú és gyorsan felfirkantotta a nevemet egy papírra.
-Mattheo Riddle-vetette oda Theo és utána elköszöntünk,majd mindannyian Umbridge terme felé vettük az irányt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 03, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

tired of you | hp ff.Where stories live. Discover now