1. Burana ja suihku ois jees

153 6 1
                                    

Joelin pov:
Herään ihanaan pääkipuun. Avaan silmät. En ole kotona. Olen Aleksin luona. Anteeksi. Aleksin luona? Kyllä. Pian Aleksi kävelee olo-huoneeseen. "Huomenta päivän säde" Aleksi sanoo ja antaa minulle lasillisen vettä. "Huomenta vaan." Kiitän ja otan vesi lasin käteeni. "Muistatko mitää eliseltä?" Aleksi kysyy ja istuu viereeni. Muistan vain että oltiin baarissa. "En oikeestaa. Muistan vaan et oltii baarissa jätkien kaa." Aleksi katsoo minua hetken ja sanoo sitten "Joo nii oltii. Olit ihan vitu moisessa kännissä enkä halunnu päästää sua kotiin." Vähänkö söpöä. Hän pitää minusta huolta. "Tarviitko jotain?" Havahdun ajatuksistani Aleksin ääneen. "Suihku ja burana ois jees" Vastaan ja Allu vain nyökkää. Hän hakee minulle buranan ja etsii pyyhkeen minulle. "Siinä. Mä teen jotai aamu-palaa sillä välin ku oot suihkussa." Allu sanoo ja ojentaa pyyhkeen minulle. "Aa. Mut mä kyl aattelin mennä sun kaa sinne suhkuu." Tuon sanottuani Aleksi punastui. "N-no kai mä tuun sit." Aleksi sanoi ja käänsi katseensa lattiaan. "Kyl mä näin et sä punastuit." sanoin nostaen Aleksin päätä hänen leuastaan. "E-enhän!" Hymähdin vaan ja lähdin kohti kylpy huonetta. Aleksi tuli perässä.

Aleksin pov:
Tultiin Joelin kaa suihkuu. "V-voiks sä pestä mun hiukset?" Kysyn eräänkuin peläten Joelin vastusta. "Tottakai mä pesen sun hiukset!" Joel hihkaisee ja ottaa pesu aineen hyllyltä. Olen ollut kusessa Joeliin jo vaikka kuinka pitkään. Ihastuin tähän pitkä hiuksiseen blondiin laulajaan jo kun timebomb julkaistiin.. Okei Aleksi keskity nyt tähän ettei sun silmiin mee saippuaa. "Noin" Joel kuiskaa kun on saanut pestyä hiukseni. Miten joku voi kuulostaa noin seksikkäältä?! Okei mitä? "Nyt ois enää yks juttu." Joel kuiskaa korvaani. Käännyn Joeliin päin ja katson häntä kysyvästi. Hän painaa pehmeät huulensa minun omille..

------------------------------------------------------
Sanat: 288:D
Eka luku ulkona.. En osaa kukaan ei varmaa lue ees näit mut iihaan samaa:)

Joleksi || Blind cahnnelWhere stories live. Discover now