8. "En mä haluu puhua"

96 10 4
                                    


Joelin pov:
Treenit alkoivat jo tunti sitten. Eikä Aleksia ole näkynyt. Päätän lähteä käymään hänen luonaan. "Hei jätkät. Mä käyn etii Alluu sen kämpält ja käyn vaik ostaa jotai ruokaa." Huudan samalla kun laitan kenkiä. "Okei!" Kuulen Tommin huutavan jostain päin sudiota.
Aleksin pov:
Älkää kysykö miten taas onnistuin tässä. Exäni Valtteri tuli luokseni ihan vain kaveri mielessä. Sen jälkeen kun erosimme olimme hyviä ystäviä. Olemme edelleen. Päädyimme äsken sänkyyn. En tajua miten. Petin Joelia. Voi vittu treenit. No ihan sama en mene niihin tänään. Lepuutan päätäni Valtterin rinnan päällä kun makaamme sängyssä hiljaa. Tää on niiin väärin! Pian joku avaa avaimilla oven. Mitä vittua. Ei! Annoin Joelille vara avaimen. Voi vittu. Valtteri nukkuu. Nousen äkkiä tämän päältä pois. Liian myöhäistä. Joel seisoo eteisessä suu hieman raollaan. "Joel kuuntele" Sanon hiljaa ja niin että valtteri ei heräisi. "En!" Joel huutaa kyyneleet silmissä ja juoksee kämpästä pois. "Kuka toi oli?" Valtteri kysyi unisena. "S-se... Se oli mun poikaystävä. Joel" Sanon yhteen hengen vetoon ja istun sängyn laidalle. Hautaan kasvoni käsiini. "Ai" Valtteri sanoo ja nousee ylös. "Mä kai lähen tästä sit." Hän sanoo ja nousee "Joo ja mä meen treeneihi kai."
Joelin pov:
Aleksi on pettäny mua. Okei ollaan seurusteltu ehkä viikko mut silti. Meen vaa takasin treenikselle. Ei Ale sinne tuu ku sillä on se oma hoitonsa siellä. Vituttaa ja itkettää. Haluun pois. Vihdoin pääsen takaisin treenikselle. Kyllä syyskuussa alkaa olla jo aika kylmä jos saa sanoa. "Moro!" Kuulen Porkon huutavan. "No moi vaa." Sanon ehkä hieman tylysti. "No tuleeko se Aleksi nyt vai ei?" Olli huutaa keittiöstä. "No helvetistäkö minä tiiän. Sil oli joku hoito siellä nii ei varmaa iha heti tuu." Sanon kylmästi pidätellen kyyneliä. "Ja se haittaa sua koska?" Niko kysyy pianon äärestä. Yllätys. "Ei haittaa" Vastaan ja otan puhelimen taskusta. "Aijjaa!" Porko huutaa suoraan korvaani. "Ai helvetti!" Huudan ja läpsäisen Joonasta käteen leikkimielisesti. Samassa studion ovi aukeaa. "Kato little man!!" Porko huutaa taas vierestäni. "Joo o sori nukuin pommiin." Aleksi vastaa nolona. "Joel kyl kerto meille et sulla oli joku hoito siellä!! Kerro kuka se on!" Aleksi luo minuun murhaavan katseen. Vittuako minulle pyörittelee silmiään. Hän ihan itse petti minua. "Aa joo se oli yks frendi. Se oli vahinko. Ei ois pitäny" Aleksi sanoo ja katsoo minua suoraan silmiin.
Timeskip treenien loppuun:
"Eiköhän tää ollu tässä." Tommi sanoo ja alkaa laittamaan takkia. En halua jäädä tänne Aleksin kassa kahdestaan. "Joo varmaankin." Sanon ja lähden myös eteiseen. Pääsen ovesta ulos ja menen autolleni. Ajan kotiin. Vihdoin olen kotona ja saan olla ihan yksin! Mutta.. Haluan Aleksin tänne. No ihan sama. Menen juomaan vettä. Kuulen kun joku pimpottaa ovi kelloani. Menen avaamaan. Aleksi. "Voitasko me puhua?" Katson hetken Aleksia mutta sitten vedän hänet suudelmaan. Vedän hänet kämppääni ja suljen oven. Työnnän Aleksin Seinään. "En mä haluu puhua."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
😭😭

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jan 30, 2022 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Joleksi || Blind cahnnelNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ