Joelin pov:
Herään ennen Aleksia. Nostan tuon varovasti pois päältäni ja kävelen keittiöön. Otan kaapista ison lasin ja täytän sen kylmällä vedellä. Juon veden hitaasti. Kun olen saanut juotua veteni hiippailen makuuhuoneeseen. Otan kaapista mustat collarit ja mustan hupparin. Puen vaatteet ja kävelen Aleksin luo. Treenit alkavat vasta viideltä joten en härätä häntä. Painan hellän suukon hänen otsalle ja katoan keittiöön. Rupean keittämään kahvia. Pian tunnen kun kädet kiertyvät ympärilleni. "Hui saatana!" Huudahdan ja käännyn. Näen Aleksin söpö hymy kasvoillaan. "Huomenta Jojeli." Aleksi sanoo ja painaa suukon kaulaani. "Mikä vitun jojeli. Ja huomenta vaan." Sanon ja katson Aleksia hölmistyneesti. "Kuulin tiktokista." Niimpä tietysti. En vastaa mitään vaan painan suukon hänen huulilleen. Kahvi on valmis. Otan kaksi mukia kaapista ja kaadan niihin kahvia. "Otatko maitoo kahviin?" Kysyn Aleksilta samalla kun kaadan omaan kahviini maitoa. "Joo voin ottaa." Aleksi sanoo hymyillen. Vien kupit pöytään. Otan kaapista leipä tarvikkeet ja teen meille leipää. Laitan lautasen Aleksin nenän eteen hän kiittää ja alkaa mussuttaa leipiä ja hörppimään kahvia.
_ _ _Saimme syötyä juuri ja olemme nyt sohvalla päällekkäin katsomassa frendejä. "Mun pitäs mennä kotiin." Aleksi sanoo ja nousee istumaan. "Joo. No nähään kai sit treeneissä." Sanon. "Nii kai sit" Aleksi sanoo. "Hei tää nyt kuulostaa siltä et ne treenit ois kolmen vuoden päästä. Ne on kolmen tunnin päästä. Kyl me pärjätään." Sanon ja suukotan Aleksin hiuksia. "Oot rakas" Aleksi sanoo ja kiertää kätensä ympärilleni. "Säkin oot" sanon ja suukotan Aleksin hiuksia. "Nähään ilalla!" Aleksi huutaa vielä eteisestä. "Joo" vastaan vain koska en keksi muuta.
Aleksin pov:
Pääsin hetki sitten kotiin. Menen nukkuumaan sillä olen hieman väsynyt. kello on kolme. menen sohvalle ja otan selkänojlta viltin. asettelen tyynyt hyvin. menen makaamaan sohvalle ja laitan viltin päälleni. Suljen silmät ja nukahdan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sanoja:283:d
Entiiä miks en oo saanu aikaseks kirjottaa mut joo ens luvus vhä riitelyy!
YOU ARE READING
Joleksi || Blind cahnnel
Fanfictionen oo enne kirjottanu:D ⚠️Tw!⚠️ smttii:)) väkivaltaa itsetuhoisuutta kiroilua kännissä olevia ihmisiä syömishäiriö KIRJOTUSVIRHEET