3. Fritsu

102 6 1
                                    

Aleksin pov:
"Mitä sä?" Joel kysyy ärtyneenä vierestäni. Onko hän vihainen? Ei ei se niin voi olla. "Ootko sä vihainen?" "En. Oon vaan vähä hämmentyny." Joel vastaa vilkaisten minua. Vittu että hän näyttää hyvälle. "Siis mun piti kyllä kertoo. Mut sit en halunnu koska.. Koska mä en halua seurustella sen kanssa enää!" Melkein huudan jota säikähdän itsekkin "Jätin sen eilen" Päästän suustani ja kadun sanomaani taas. En edes tiedä miksi. Joel parkkeeraa auton studion pihaan. En halua katsoa Joelia. Hän ottaa kahdella sormella kiinni leuastani ja kääntää pääni häntä kohti. Hän painaa huulensa kaulalleni ja tekee siihen fritsua. "J-joelh.. Pitäs mennä." Joel irrottaa huulensa kaulastani ja avaa auton oven. Teen samoin ja lähden kävelemään studion ovea kohti. Katson nopeasti puhelimen kamerasta tuliko kaulaani jälkeä. Voi vittujen vittu. Kaulassani on Sini violetti jälki. Helvetin joel. Muut varmasti alkaisivat kyselemään fritsusta. Avaan studion oven ja näen Joelin istumassa sohvalla. Kävelen tämän eteen. Joel nostaa katseensa puhelimestaan minuun. Istun tämän syliin hajareisin. Joel laskee puhelimensa sohvalle ja laittaa kätensä lantiolleni. "Teit mulle ihan vitun kivan fritsun." "Mä tiiän. Mitäs aattelit tehä asialle." En vastaa mitään vaa alan imeä Joelin kaulaa. Hän huokaisee muutaman kerran. "Jätkät mitä vittua!" Kuulen porkon huutavan. Voi vittu.

-----------------------------------------------------------------
Sanat:200:(
Joo tota.. Olen kauhea ik mutta en keksiny mitään:/

Joleksi || Blind cahnnelWhere stories live. Discover now