6. Taivaan kirkkain tähti.

92 6 0
                                    

Joelin pov:
Herään ennen Aleksia. Nostan hänet varovasti pois päältäni. Menen keittiöön ja alan keittämään kahvia. Kuulen puhetta makuuhuoneesta. Pian itkuinen Aleksi tulee keittiöön. En kysy mitään vaan menen tuon luokse ja otan käsieni suojaan. "Shyy.. Kaikki hyvin oon tässä." Kuiskaan Aleksin korvaan ja silitän tuon hiuksia. Otan Aleksin syliini ja vien sohvalle. Käyn hakemassa Aleksille vettä "Älä mee!" Aleksi melkein huutaa ja tarraa minua kädestä. "Käyn hakemassa sulle vettä. Tuun ihan just takas!" Sanon. Kävelen keittiöön, otan kaapista ison lasin ja täytän sen kylmällä vedellä. Kävelen takaisin Aleksin luo ja ojennan tuolla lasin. Aleksi juo lasin ykkösellä tyhjäski ja laskee sen sohva pöydälle. Istun Aleksin viereen. Hän kapuaa syliini hajareisin. Aleksi suutelee minua huulille. Laitan käteni Aleksin lantiolle. Aleksin kädet ovat hiusteni seassa. Alan suudella Aleksin kaulaa. "J-joelh.." Tuo huokailee. Nousen sohvalta ja kävelen makuu huoneeseen. Lasken Aleksin sängylle ja otan hupparini pois. Jatkan Aleksin kaulan suutelua. Alan ottaa myös Aleksin hupparia pois. "Joel.. Mä en pysty." Aleksi sanoo pahoittelevasti. "Ei se haittaa rakas. Mennään sun tahdissa." Sanon ja suukotan häntä nenän päähän. Menemme takaisin olohuoneeseen. "Haluutko sä kertoa mitä on tapahtunut?" Kysyn rauhallisesti Aleksilta. "M-mun mummi ol kuollu.. Oltiin tosi läheisä sen kanssa.." Aleksi vastaa kyyneleiden viediessä hänen poskillaan. "Voi rakas" Sanon hiljaa ja otan Aleksin halaukseen.

Aleksin pov:
Kuumat kyyneleet vierivät poskillani. Kerroin juuri Joelille kuolleesta mummistani. Onneksi minulla on Joel! "Kaikki järjestyy" Joel kuiskaa rauhallisesti korvaani kun olen hänen käsien suojassa. "Pitäs käydä kaupassa. Tuutko mukaan?" Joel kysyy silittäen selkääni rauhallisin vedoin. "Voin tulla." Vastaan ja pyyhin kyyneleeni hupparini hihaan. Joel suukottaa hiuksiani ja nousee ylös sohvalta minä perässä. Menemme eteiseen ja puemme kengät. On kesän alku joten emme laita takkeja. Seisomme hississä. Nojaan Joeliin. Joel ottaa meistä kuvan. Astumme pian raikkaaseen ulko ilmaan. Kävelemme Joelin autolle. Joel avaa ovet lukosta ja avaa kuskin paikan oven. Kävelen toiselle puolelle autoa. Avaan pelkääjän paikan oven ja istun autoon. Joel käynnistää auton ja yhdistää puhelimensa siihen. Joel ojentaa puhelimensa minulle. Pistän Joelin jonkun soittolistan. Siellä on paljon HIM:in biisejä. Pian olemme jo kaupassa ja valitsemme leipää. "Pitäskö ottaa jotkut pakaste pizzat?" Joel kysyy. "Joo vois" Vastaan ja käännän katseeni Joeliin joka hymyilee minulle. Otamme pakaste pizzat ja suuntaamme kassalle. Joel maksaa ostokset sillä aikaa kun minä survon ostoksia kauppa kassiin.

Timeskip iltaan:

"Aleksi! Tuu jo nukkuu! Kello on jo paljon." Joel huutaa minulle makkarista. "Joo." Vastaan ja lähden kävelemään makuu huoneeseen. Näen parhaimman näyn koskaan. Ai minkä? No Joelin ilman paitää tietty. Otan hupparini pois ja menen peiton alle odottamaan Joelia. "Mun pitää mennä huomenna kotiin." Sanon kun Joel on asettunut viereeni. "Okei. Mut onneks nähään sit illalla treeneissä." Joel sanoo hymyillen. Niin tänään ei ollut treenejä koska Niko ja Porko olivat menneet juomaan ja olivat aivan kauhessa darrassa eilen. Kuka yllättyi? En mä. Laitan pääni Joelin rinnan päälle. Tunnen kun Joel alkaa silittämään hiuksiani. Nukahdan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sanat: 472
Joo oon taas väsyny:)

Joleksi || Blind cahnnelWhere stories live. Discover now