Boruto
Bugün yine rüyamda aptal Momoshiki'yi gördüm bu aralar çok fazla onu görmeye başladım sadece rüyalarda değil bazen gerçekten yolda tek başıma dolaşırken görüyorum hiç bir şey söylemeden sadece bana gülümsüyor ve rüyalarda tek söylediği ise az kaldı oluyor kawaki ile karşılaşmamızdan buyana epey bir arttı ve hala kimse bana ishiki ile olan savaşımız hakkında bir şey söylemiyor sadece bayıldığım ve Momoshikinin kontrolü ele aldığ kısma kadar hatırlıyorum ondan sonra gözlerimi hastanede açtım ve o zaman dan beri takım 7 görevlere gitmesi yasaklandı hala kafamda tonla soru var sanırım bunun üzerinde fazla düşünmesem daha iyi olacak diğerlerini endişelendirmemeliyim neyse sanırım bugün diğerleriyle 08:30 buluşup antrenman yapıcaktık saati kontrol ettim ve birden soğuk soğuk terlemeye başladım saat durmuştu hemen aceleyle hazırlanıp evden fırladım .
Sarada: yine geç kaldı güyya bugün erkenden kalkıp antrenman yapıcaktık !
Mitsuki : merak etme birazdan gelir.
Sarada : birazdan mı yaklaşık üç saattir aynı şeyi söylüyorsun!!!
Mitsuki: ehehe bak işte geliyor.
Boruto: üzgünüm geç kaldım 😅😅😅
Sarada : shannaroo!!! (bir yumruk attı)
Boruto: ah! acıdı biraz yavaş vursana be kafam parçalandı sandım !!!!
Sarada: hem suçlu hem güçlü saatlerdir seni bekliyoruz !!
Boruto: ne yapabilirim saat durmuştu!
Sarada: bunların sorumsuz biri olduğun için oluyor !
Boruto: ne saatin durması benim suçummu ?!!
Sarada: aynen öyle!
Mitsuki: bence hala harika bir çiftsiniz
Borusara: öyle bir şey yok!!!!
Sarada: neyse artık antrenmana başlıyalım shuriken mi yoksa yeni jutsular üzerinde çalışıcaz
Boruto: bana farketmez
Mitsuki: bana da farketmez
Sarada: o zaman shuriken ile başlıyoruzo sırada hokage ofisinde
Naruto : boruto nun karması hakkında bir gelişme yok mu hala
amado
Amado: üzgünüm hokage ama karmanın gelişmesi hala devam ediyor ve şu aşamada onun için yapılabilecek en iyi şey acısız bir ölüm olabilir
Naruto: NE YANİ KENDİ OĞLUMU ÖLDÜRMEMİMİ İSTİYORSUN!!!!
Sasuke: Naruto sakinleş öfke ile bağırıp çağırmak kimse için fayda sağlamaz.
Shikamaru: sasuke haklı Naruto sakinleşmelisin
Naruto: (kısık bir sesle ) tabi söylemesi kolay sizin çocuğunuz gözlerinizin önünde eriyip yok olmuyor.
Sasuke: bu konu gokage toplantısında tekrar gözden geçirilecek ve büyük ihtimalle onun mühürlenmesini yada idamını isteyecekler .
Shikamaru: büyük ihtimalle öyle mühürlenmesini sağlayabilirsek onu kurtarmak için bir yol bulma şansımız artabilir.
Naruto: oğlumu şimdiden mühürlemek yada idamını konuşmaya başladınız
Shikamaru: Naruto duygusal olarak yaklaşmayı bırakmak zorundasın sen her şeyden önce hokagesin ona göre hareket etmelisin
Naruto: Biliyorum ama olmuyor
Sasuke: Naruto seni anlıyorum ama shikamaru haklı kendine çeki düzen vermelisin
Amado: sanırım herkes fazlasıyla duygusal kararlar veriyor üzgünüm ama gokage toplantısında boruto nun idamını düşünmelerini isteyeceğim çünkü mühürlense bile bir yol bulamayabiliriz bu sadece boşa ümit vermek olur.
Naruto: ( bir anda fırladı ve amadonun boynuna yapıştı) pislik herif !!!!
Sasuke ve shikamaru hemen narutoyu tuttular
Sasuke: sakin ol Naruto!!
Shikamaru: amado hemen çık dışarı!!
Amado: üzgünüm ama birimizin gerçekçi olması lazım .(deyip dışarı çıktı.)
Sasuke: haklılık payı var mühürlemek işe yaramayabilir peki ya o zaman?
Naruto: sen demi sasuke ?!
Sasuke: ben öldürmekten bahsetmedim sadece başka bir bilanımız varmı diye sordum?
Naruto : ben bilmiyorum
Shikamaru: bu konuyu önümüzdeki hafta gokage toplantısına kadar erteleyelim en iyisi bu olacak.
Herkes kabul eder.Naruto
Akşam işlerimi bitirip eve doğru gitmeye başladım eve vardığımda beni hinata karşıladı "hoş geldin Naruto kun açmısın bir şey hazrlamamı istermisin ?"diye sordu"hayır aç değilim" diye cevap verdim ve sonra"niye uyumadın "dedim o da " seni bekledim" dedi başımla onayladım ve merdivenleri çıkmaya başladım ve boruto nun odasına yavaşça girdim uyuyordu gözlerim masadaki fotoğraflara gitti onunla olan fotoğraflarımız vardı birden gözümden yaşlar akmaya başladı ve birden birinin bana sarılması ile irkildim hinataydı ona olanları anlattım oda oldukça üzülmüştü ikimizde ne yapıcamızı bilmiyorduk tek yapabildiğim hinatayı teselli edip uyumaya çalışmak olmuştu...
Beğenirseniz devam edilen yorumlarınızı bekliyorum
😁😁😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto Gölgelerde kaybolan
Randomilk yazım olacağı için pek imlaya felan bakamıcam o yüzden umarım beğenirsiniz