Oy sınırı 40
Yorum sınırı 170
Sadece bir öpücük ve ardından daha iyi davranan gardiyanlar, onun emrine dizilmiş onlarca hizmetçi, sürekli hediye gönderen Taehyung...
Seokjin o gecenin ardından ne kadar kıymetli olduğunu anlamıştı. Elbette gücünün Taehyung için önemli olduğunun farkındaydı.
Taehyung kurdum senin yanında çok heyecanlı ve ben onu durdurmakta zorlanıyorum demişti. Ve bunu söylerken de oldukça inandırıcı gelmişti seokjin'e. O güçlü alfadan, kimsenin dokunmadığı, öpmedigi dudaklarından öpen kendisiydi. Sadece ona ait bir alfa olduğunu bilmek ya da düşünmek seokjinin kurduna taklalar attırıyordu.
Şimdi ona verilen geniş ve büyük odada oturmuş ve pencereden dışarıyı izliyordu. Bu krallıkta en önemli olan kişi Taehyung'du. Onun başkası bu kadar önemli değildi. Burada sultan da yoktu. Taehyung gerçekten de burada yalnız hissediyor olabilirdi.
Ve seokjin,
Buraya geldiği için, Taehyung'un yalnızlığında kalabalık ortamlar yarattığı hissiyle mutlu oluyordu.
Yalnız bedeni mutlu etmek istiyordu. Evet aralarında çok kan vardı ancak şuan ikisi de bunu önemsemiyordu.
Seokjin zaten yıllardır görmemişti ailesini, onları tanıyorum dese yalan olurdu.
Taehyung ise acısını kalbine gömmüştü. Seokjin ona iyi geliyordu. Minik omegayı boş zamanlarında -ki bu çok nadirdi - izlediğinde kurdu okşanıyor ve neredeyse mırıldanmaya baslayacağını hissediyordu.
Seokjin boncuk gözleri ile krallığın bahçesine bakarken odasının kapısı çaldı. Arkasını dönüp gel dedi kısaca.
Odaya onu koruyan gardiyanı girdi. Seokjin yerinden kalktı ve ona doğru birkaç adım attı.
"Bir sorun mu var Baek?" Gardiyan hazır olda beklerken seokjinin yumuşak sesi ile kıkırdadı
"Üzgünüm seokjin-ah" seokjin ona kıkırdayan baek ile göz devirdi ve omzuna hafif bir yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret prince
Historical Fiction[ Tamamlandı.] "Demek yıllardır saklanan prens sensin Kim" Kral'ın kendini beğenmiş sesi karşısında ki prensi korkutuyordu. Uzun zamandır küçük bir köşkte kilitli kalan ve dışarıya çıkılmasının yasaklandığı bu köşkten ilk defa çıkmıştı. İnsanları ta...