FULL SMUT +18
Kendini kaybetmişti.
Esir olarak aldığı bir bedenin ruhuna esir olmuştu. Onun her bir bakışında kalbinin melodileri, karnındaki koca kelebekler ile yeniden doğmuştu.Ne ara bu hâle geldiklerini anlamamıştı bile. Kendini onun ateşiyle, bayık bakışlarıyla, mırıltıları ile kaybetmişti.
Altında yatan çıplak bedenin üstünü kendi çıplak bedeni ile örtmüş öpüşmekten dolayı ıslak olan dudaklarıyla pürüzsüz omuzlarında kelebek izleri bırakıyordu.
Islak öpücüklerin ardından teninden meyve bahçelerini soluyor ve bu altında yatan bedenin huylanmasına, altında kıvranmasına neden oluyordu.
"Kokun..." Burnunu boynuna bastırıp derince ve sesli bir şekilde içine çekti kokusunu. "Beni sana esir ediyor" diye devamını getirdi fısıldayarak.
Bakışlarını bayık gözlere çevirdi. Az önce yaşadığı anlara kanıt olarak kızarmış yüzüne, dolu gözlerine ve terlemiş bedenine baktı. "Bir Kralı kendine esir ettin." Dedi Kral fısıltılı sesiyle.
"Bir esir bir Kralı kendine esir etti." Seokjin duyduğu sözlerle yutkunmuş ve korkusuzca bakışlarını kralın gözlerine dikmişti. "Bu kötü bir şey mi?" Diye sormuştu zorlu bir fısıltıyla. Şuan kasıklarına baskı yapan bir beden varken bu cümleleri bile kurması takdire şayandı. Şayet iki bedende kurtlarına teslim olmuştu.
Taehyung bu sözler karşısında sırıtmış ve yüzüne doğru eğilmişti. Aynı zamanda işaret parmağını omeganın ıslanmış deliğine yaslamış ve etrafına oval hareketlerle masaj yapıyordu. "Kötü olup olmaması sikimde değil. Ben ilk defa bu tür duygular yaşıyorken hiçbir şey umrumda değil, senin dışında. Yanımdan asla ayrılamazsın eşim" demişti tehlikeli bir sesle.
Seokjin kafasını geriye doğru bastırmış ve sözlere odaklanmaya, anlamaya çalışmıştı. Deliğine masaj yapan, huylandırıcı baskılar bırakan parmakları görmezden gelmeye çalışarak.
"Umrumda olan sadece sizsiniz, gerisi umrumda değil sadece siz sevgili eşim" demişti seokjin parlak mavi gözleriyle. Taehyung gülümsemiş ve dudaklarına defalarca açık ağız öpücükler bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret prince
Ficción histórica[ Tamamlandı.] "Demek yıllardır saklanan prens sensin Kim" Kral'ın kendini beğenmiş sesi karşısında ki prensi korkutuyordu. Uzun zamandır küçük bir köşkte kilitli kalan ve dışarıya çıkılmasının yasaklandığı bu köşkten ilk defa çıkmıştı. İnsanları ta...