"Hamile misin omega?"
Seokjin başta ne dediğini kavrayamamış ve alfanın yüzüne aval aval bakmıştı. Ancak alfanın ciddi görünen yüzü ile hızlıca doğrulmuştu.
Alfa onun kalktığını görünce kalktı ve karşısında durdu. Yatağın üstünde karşılıklı oturan ikilinin diz kapakları temas halindeydi.
"Bu nereden çıktı" diye sordu seokjin anın şokunu atlatınca. Taehyung onu dikkatli bir şekilde incelemiş ve "Karnından kokuyu alıyorum. Çok hafif ama belli bir koku var. Çok tatlı bir koku...bir yavru kokusu" diye fısıldadı.
Seokjin gözlerini kırpıştırdı ve "Ben neden almıyorum" dedi fısıldayarak "Yanlış anlamış olabilir misin?" Diye de sormayı unutmadı.
Taehyung bir süre yüzüne bakmış ve onu omzundan iterek yatağa sırt üstü uzanmasına neden olmuştu. Emekleyerek karnının önünde durmuş ve burnunu yumuşak göbeğe bastırmıştı. Seokjin titrekçe gözlerini kapatırken Taehyung burnunu biraz daha sert bastırmış ve kalkmıştı.
Ona gergince bakan omegaya gözünü bile kırpmadan bakarak "Eminim omega, koku çok hafif ama burnumu bastırınca daha yoğun geldi" dedi.
Seokjin yutkundu ve ne yapacağını bilemez şekilde doğrulup sırtını yatak başlığına yasladı. "Hekimi çağırayım ben" dedi Taehyung ve yataktan kalktı.
Seokjin yutkunup üstünü tekrar giymiş ve bacaklarını kendine çekerek beklemeye başlamıştı.
Taehyung odanın kapısının önüne çıkmış ve bekleyen beta gardiyana hekimi çağırmasını söylemişti.
Tekrar odaya dönünce kendini küçültmeye çalışan omegayı görünce ne yapacağını bilemedi ve onun önünde oturdu. Elini hafifçe tutup "Sorun yok" diye fısıldadı. "Korkma, kötü bir şey olmayacak" dedi.
Omeganın hekimi görmekten mi yoksa bebeğin varlığı ile mi bu kadar korktuğunu anlamadı.
Çok geçmeden hekim gelmiş ve saygıyla odaya girmişti. Taehyung yataktan kalkıp hekimin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret prince
Historical Fiction[ Tamamlandı.] "Demek yıllardır saklanan prens sensin Kim" Kral'ın kendini beğenmiş sesi karşısında ki prensi korkutuyordu. Uzun zamandır küçük bir köşkte kilitli kalan ve dışarıya çıkılmasının yasaklandığı bu köşkten ilk defa çıkmıştı. İnsanları ta...