Lütfen final hatrına biraz daha yorum yapın 🌸☺️
5 ay sonra:
"İs-te-mi-yor-um!" Diye bağırdı omega. Kollarını göğsüne bağlamıştı. Şişmiş karnının üzerinde duran kolları ve hamilelik sayesinde aldığı kilolar ile çok tatlı bir görünüme sahip olmuştu. Güzelliğine güzellik eklenmişti. Ayrıca evliliklerinden bu yana Hanbok elbiselerine ilgi duymuştu. Koca göbeği yüzünden onunla rahat ettiğini iddia ediyordu.
Karşısında duran omega hizmetli ise ona yemek yedirmeye çalışıyordu. Sabah geç uyanmış olan seokjin saat 3 olmasına rağmen henüz bir şey yememiş ve üstüne üstlük ona yedirmeye çalışan omegaya da izin vermiyordu.
"Ama hyung!" Diye inledi sıkkınlıkla yoongi. Hamile olduğundan bu yana seokjin ile o ilgileniyordu. Yanında kaldığı için de seokjin onunla arkadaş olmak istemişti. Bu yüzden onunla yalnızken veya değilken ona hyung demesine izin veriyordu. Aralarında 2 yaş vardı ama seokjin çoktan onu sevmişti.
"Yoongi-ah yemeyeceğim" diye sızlandı seokjin. Hamileliği ilerledikçe mızmızlığı artıyor ve daha fazla ilgi istiyordu alfasından. Ancak bu pek mümkün değildi çünkü taehyung şu sıralar kraliyet işleri ile oldukça meşguldü.
Yoongi alnına avucunun içi ile vurdu ve yatakta uzanan omeganın yanından kalkıp ayaklandı.
"Peki öyleyse hiçbir şey yeme ve bebeğinize zarar ver hyung" dedi. Seokjin bunu duyunca dudak büzdü ve ofladı. "Ama yoongi" dedi yatağa topukları ile vururken. Yoongi ona göz ucu ile bakıp kıkırdadı. "Yiyeceksin tamam mı?" Diye sordu. Seokjin kafasını salladı ve ona şarapla sotelenmiş bifteği uzattı. Çatalla yavaş yavaş uzatırken seokjin göz devirdi ve çatalı aldı. "Yemek yemeyi biliyorum yoongi-shi" dedi.
Yoongi kıkırdadı ve "biliyorum " dedi. Seokjin eti yavaş yavaş çiğnerken yoongi de karşısında bağdaş kurup oturdu. Onun bu hareketini gören seokjin alttan alttan gülümsedi. Çünkü şimdi yoongi ona Komutan Jeon'u anlatacaktı.
Yoongi kucağına kenarda duran bir yastığı koydu ve çenesini eline yasladı. "Ah, komutanım da gelip alsa beni de mutlu olsak" diye mırıldandı. Seokjin kıkırdarken yoongi ona bakmaya bile tenezzül etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret prince
Historical Fiction[ Tamamlandı.] "Demek yıllardır saklanan prens sensin Kim" Kral'ın kendini beğenmiş sesi karşısında ki prensi korkutuyordu. Uzun zamandır küçük bir köşkte kilitli kalan ve dışarıya çıkılmasının yasaklandığı bu köşkten ilk defa çıkmıştı. İnsanları ta...