Sen varsan Herşey Tamam

60 1 0
                                    

- Eksiklerim tamamlandı Seninle...

Sen varsan aşk var hayat var tebessüm var :
Beni sinir eden de sensin sakinlestiren de sen çok garip bişey sana kızıyorum sen geliyosun bu defa da sana kizdigim icin kendime kızıyorum hayatım çok tartışıyoruz her akşam minimum bi kavgamiz var olmazsa olmaz yani :)
Ama güzel oluyo abartmadıgımız zaman bide abartıdıgımız zamanlar var tabi ki yazmıyoruz falan birbirimize en kötüsü de o biliyomusun ef ten püf ten bi sebepten tartısıyoruz sonra kavga oluyo konuşmuyoruz dk lar hatta saatler boyunca bakıyorum sen çevrimiçi ben çevrimiçi noluyo canımın içi :) hadi ben sinirli olunca bi şey söylüyorum geri donemiyorum sende beni tanıyosun o halde yazmıyorsun olmuyo böyle ama işte sen yazsana napıyon diye konu açılacak ordan devam edecez barışcaz olacak bitecek :D
Neyse hepsi bi yana da ablanın bizi öğrendiği iyi olmuş biraz yerden yere vurmuş biraz sevmis ama olsun buda bi başlangıç sonuçta yavaş yavaş ailene tanıtılıyor gibiyim sanki inş iyi olur ters teperse bide uğraşıp dururum gibi baya baban saten pek gönüllü değil seni vermeye ters teperse bi 3 5 sene atar heralde :) ama babanın msjlari mızı görüp pek bişey dememesi de güzel bisey hiç yoktan bi başlangıç belli mi olur belkide yazın geldigimde tanışma fırsatımız olur belki yanına eleman falan lazım olur çok da iyi olur ufaktan tanışma hem görüşme fırsatımız daha çok olur hem müstakbel kayınbaba'yla tanışmış oluruz bide kendimi sevdirirsem oo olaya bak sen seneye de bi aile arasında söz falan olur tamam işte ondan sonrası da gelir inşallah :)

Ne kadar da anlatsam seni buraya yazmaya kelimeler yetmez hayatım iyi ki yanimdasin hic gitme yanımdan emi zalımın kızı seni seviyorum <3 :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruh İkizi'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin