Güzel günler geçiriyoruz daha bi sevgili olayı yok ama sevgili olsak su anda uzağız birbirimize belki böyle daha iyi küsmüyoruz küsecek bile olsak hemen barışıyoruz ama sevgili olmak istermiydim evet isterdim canım canım sürekli :) bakma canım demesi bile ayrı bi güzel geliyor bana neddn bilmiyorum ama bu defa farklı çok farklı olmaya başladı.
Konustukca konusmak istiyorum bende hiçbi sıkılma olmuyor ama seni sıkmaktan sıkılmandan çekiniyorum seni sinir edenlerin canını yakmak geliyor içimden seni kıranın bi yerlerini kırmak istiyorum ama yine sen sakinlestiriyosun beni nasıl yapıyosun bilmiyorum ama iyi ki yapıyosun bugunle beraber konuşmaya başlayalı sadece 10 gün ama sanki aylardır konusuyormusuz gibu rahatım seninle konuşurken :)
Mutsuzluk nedir bilmiyorum seninle konuşurken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum hiç sen niye daha önce gelmedin ki yada söyle diyim ben neden daha önce seninle konuşmadım 10 gün değil sanki 10 yıldır yanımasımdaymssn da yeni farketmisiz birbirimizi ama herseyimizi Biliyormusuz sanki ne biliyim çok farklı bişey bu daha ne desem bilmiyorum ki iyi ki varsın lan kadın iyi ki varsın ve hep ol da burda dün'üm bugün'üm inş yarın'ım :*
Ah zalım yar ah ne var sende beni sana çeken konusmaktan usandırmayan vazgeçirmeyen sana benim hakkımda ne dediler bilmiyorum Soylemiyosun saten ama duyduklarinin tersi çıkmaya başladı sanırım ve böyle de devam edecek emin ol hayatım senden vazgecmiyecegimi söyledim saten bu böyle de devam edecek :)