Prolog

48 7 6
                                    

Jestem Nakamoto Yuta mieszkam w Seoulu mam 20 lat i jestem gejem. Rodzice nigdy mnie nie kochali, ale nie przeszkadzało mi to bardzo, ponieważ zawsze przy sobie miałem mojego najlepszego przyjaciela Haechana. Moje hobby to wyrywanie fajnych gazeli najlepsze takie niższe ode mnie z dołeczkami UwU.

Był 34 luty niedziela znowu musze iść na zajęcia bo mama mi każe 🤬🤬🤬. Wchodząc na kampus pierwsze co zobaczyłem to tego debila furrasa Yeonjuna tańczącego jakieś gówno.

Po skończonych zajęciach udałem się na imprezke do Haechana. Tańczyłem pijany, kolorowe światła mocno migały co wprowadzało mnie w dodatkowy trans. Spocone ciała innych chłopców cały czas się o mnie ocierały co ani trochę mi nie przeszkadzało hihihi.

-Yuta debilu chodz tu, znalazłem pewnego młodzieńca, który jest totalnie w twoim typie. - Haechan uśmiechnął się do mnie zadziornie w tym samym czasie prowadząc mnie do nieznajomego. 

- hej baby boy- spojrzałem na niego zalotnie.

- c-ccc-cccc-cc-czesc co chcesz?- Drgnął wystraszony.

- Nie odzywaj się tak do mnie!!!! chcesz na solo?!?!.

-n-n-nn-nnnnn-nie przepraszam j-ja nie chciałem. - chłopak się skulił na co przybliżyłem się bliżej niego.

-Jak się nazywasz piękny? UwU UwU

-Nazywam się....

Yuta Oppa - YutSanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz