rozdzial 4

14 1 0
                                    

-Kochanie moja buba ja ci to wszystko wyjaśnie. - chłopak w tamtym momencie bardzo zmartwił sie stanem swojego chomika. Kiedy miał dwa lata babcia kupiła mu konia, ktory rok pózniej zmienił sie w jednorożca i odlecial, od tamtej pory nie może przestać się o niego martwić, dlatego w ciężkich sytuacjach bał się o swojego ukochanego brata.

-Ja ci już nie wierze.... - chłopak zmienił się w wilka i wybiegł z klubu.

-Wracaj tu kundlu!!!!! - wykrzyczał zdenerwowany Yuta.

-San biegł w stronę lasu a jego łzy utrudniały mu widoczność, "czemu zawsze ja", powtarzał sobie tą fraze cały czas w głowie (fraza - krotkie jasne hasło reklamowe np. "tanie porno").Gdy przebiegał przez ulice nagle poczuł ból w dupie i jebnął o ziemie. Po otworzeniu swoich uwu oczek zauważył kałużę krwi, która (jak dobrze mu się wydawało), należała do niego. 

Tak Choi San został postrzelony środkiem usypiającym dla mrówek prosto w swój burżuazyjny tyłek. Poczuł jak powoli traci siłę nad swoim ciałem, a jego powieki stają się, coraz cięższe, po czym totalnie stracił kontakt z rzeczywistością.

POV: San

Obudziły mnie dziwne dźwięki dochodzac z drugiego końca pomieszczenia.
- Sunday morning rain is falling - nieznajomy glos znowu rozniosl sie echem po ścianach. Gdy otworzylem swoje oczy ujrzalem bruneta siedzacego naprzeciwko mnie. Próbowałem sie podnieść, lecz ból dupy mi na to nie pozwolil.

- O kochaniutki uwu cowboju wstałeś już, co sadzisz o moim coverze?" - Patrzylem na niego jak Yuta na mnie, pełny zażenowania

-NIE PODOBA CI SIE MOJ COVER??? TO JEST NAJLEPSZE CO POWSTAŁO  MAJSTATYCZNE, NIEPROSTE, WYBITNE. - chłopak ewidentnie nie byl zadowolony z mojej reakcji.

- Co ja tu robie, kim ty w ogóle jesteś? - Chlopak spojrzał sie na mnie ze smutkiem a jego blond kudly wpadly mu do mordy.

- Moj chlopak uznal ze chce psa, a ty sobie biegles wiec uznalem ze no czemu by nie ty.
- Chlopak? - zapytalem zszokowany az mi sie uwu oczka powiekszyly.
- Tak jakis problem do mojego pedalskiego pączusia?👹👹👹" 
Gdy chlopak kończył mówić do pokoju wszedł niski niedzwiec.

Yuta Oppa - YutSanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz