Yolculuk yorucu geçmişti.. Annem İstanbula daha önce gelip bana ev ayarlamıştı. Fotoğraflardan görmüştüm evi. İki katlı şirin bir evdi. Cebim titredi ve telefona baktım. Annem arıyordu.
-"Alo"
-"Doğa, kızım buldun mu evi bitanem?
-"Annecim ,evi buldum galiba. Otobüsteki şöföre tarif etmişsin yolu sanırım o amca bıraktı eve .
_Evet annecim, eve gir evi temizlettim. Buzdolabında eşyalar var onlardan birşeyler yaparsın.
-Yaparim annecim seni çok öpüyorum . kendine iyi bak.
-sende bitanem.
Telefonu kapattım ,ve eve doğru yürümeye başladım. Bahçesi çok güzeldi. Burda birinin uğraştıgı belliydi. Evimin karşısinda benim evim gibi 4 tane daha vardı. Müstakil ama site gibiydi. Anahtarımı çıkardım ve kapının anahtar deliğine anahtarı soktum ve içeriye girdim. Fotoğraflarda görmüştüm. Ama daha bi şirin gözüktü ev gözüme. Girişte antre vardı. Daha sonra amerikan mutfağı. Ve balkonu. Üst katta misafir odası ve kendisine ait banyosu vardı. Ve gelelim benim odama . Duvarlar toz pembeydi. Gardolabım duvara döşeliydi. Karşı tarafta çalışma masam kitaplığım ve makyaj masam vardı. Eski evimde bunlar yoktu bile. Yatağım camın kenarındaydı. Ve odamın içinde iki kapı vardı. Sağ taraftakini açtığımda banyo çıktı. Diğerini açtım ve giyinme odası . içeri girdim ve gözum dolaba kaydı. İçerisini açtım. Bomboştu. Anladım ki buraya takılar falan yerleştirilecek. Ve 2 tane boy aynası vardı. Yüzümde tebessüm oluştu. Evimi çok beğendim .Annem benim için tüm fedakarlıklara katlanmıştı. Ve bana cok değer veriyordu. Bunları düşünürken telefon titredi ve düşüncelerimi tozlu rafa koydum . arayan tatlı faremdi. Gonca. Öyle kaydettim.
-"alo"
-"alo canım asağıya in !"
-"ne ? "
-"in sen bak bakalım kapat hadi. "Neler olduğunu anlamadım ama aşağıya indim. Kapıyı açtım ve .. Oha . yuh .. Goncam gelmiş. Sıkı sıkı sarıldım ona. Evi tanıttım ona ve konuşmaya başladık.
- Doğa canım . biliyorsun ben izmirdeydim ve birtakım aksilikler yaşadım orda. Bi çocuk pesimi bırakmadı . anlatmıştım sana hani?
-"aa. Berk mi ? "
-"ta kendisi. Annem babam napsalar bi türlü gitmedi polise şikayet ettik ama olmadı. Sicilinde suç olmadığı için 3-5 gün nezarethanede durup tekrar geliyor. Konuya doneceğim. Annem, annenle konuşmuş. Ve beni senin yanında kalmam için izin istemiş. Ve annen kabul etmiş. Doğaya soylemeyelim sürpriz yapalım dedik."
-"neee ! Süper! ne yani şimdi seninle kalacağım ben ?"
-"evet."
Bastım çığlığı ve tepinmeye başladık. Karnım guruldamaya basladığında ikimizde güldükk ve buzdolabında duran pasta gözüme çarptı. Colaları bardağa koydum . goncada pastayı kesip tabaklara koydu. Yedik içtik konustuk. Hasretimizi giderdik. Goncanin bavulları antredeydi. Onları yukarı çıkardık ve misafir odası olan yere Goncanın eşyalarını yerleştirdik. Artık misafir odası değil Goncanın odasıydı. İşimiz yarım saate falan bitti ve sıra benim eşyalarıma geldi. Gardolabıma kiyafetlerimi yerlestik. Calisma masama test kitaplarımı koyduk. Ve kitaplığa kitaplarımı yerleştirdik. Giyinme odasına geldik. Ve boş dolaba ojeler. Takılar ayakkabılar falan yerleştirdik. Goncanın odasında farketmediğim sey onda da giyinme odası varmiş. Ben ilk geldiğimde farketmemişim. Banyoya geldiğimde, aynanın yanında sürgülü dolap vardı orayı açıp parfümlerimi kremlerimi taraklarımı sampuanları maşayı düzlesşiriciyi diş fırçası diş macunu ve kurutma makinesini koyduk. İşimiz bitmişti. İkimizde etrafa yorgun gözlerle bakıyorduk.Birbirimize iyi geceler diledik . ve uyuya kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimin Düşmanı
ChickLit"Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun" dedi öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu. bozmadım.... ...................................................... "Bana sevdiğin bir şeyi ver." "Ama seni sana veremem ki.." ...