12-Chapter eleven

141 22 0
                                    

රුදුරු පලි ගැනිමක ...............................🤫🤫
ආත්මිය අදෝනාව .................................🩸🩸
                🔴................. 𝙎𝙥𝙞𝙧𝙞𝙩𝙪𝙖𝙡 𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚 ..................... 🔴

𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧 11............................... 👻👻

ඔශී ආව ගමම්ම වොශ් දාන්න ගිය නිසා ටෙනූ ඇදට වෙලා හිටියා.....

❄️ කෝ මගේ පෝන් එක...... හත්තිකේ ඒක අහරේ නේද.... ඔශියා තව නාන නිසා මන් හිමින් ගිහින් අරන් එනවා.....

ටෙනූ හෙමින් නැගිටලා ගෙයින් එලියට යනවත් එක්කම සුනා එලියට ආවා.... රවාගෙන වගේ එතනින් යන්න ගියපු ටෙනූව අල්ල ගත්ත සුනා කෙල්ලව එයා ලගට ඇදලා ගත්තා....

❄️ මොකද කරන්නේ අතාරිනවා..... 😕😕😕

💫 පොඩ්ඩක් ඉන්නකෝ ස්වීටී.... ඔයා නම් අද මාර ලස්සනයු..... කම්මුල් රතු වෙලා ඇපල් වගේ.... කන්න හිතෙනවා....

❄️ මොංගල් කියවන් නැතුව මාව අතාරිනවා....

💫 මට මේක කියන්නකෝ... ඔයාට කොල්ලෙක් ඉන්නවද....

❄️ තමුසෙට වැඩක් නෑනේ ඒක.... අතාරිනවා මාව.....

ටෙනූ අමාරුවෙන් හිටිය නිසා සුනාව තල්ලු කරලා දාන්න තරම් ශක්තියක් තිබුන් නැ... කෙල්ල ඒ නිසා ඒකට දගලන් නැතුව කුකීලට කතා කරන්න හැදුව.... ඒ එක්කම සුනා කෙල්ලගෙ කට අතින් වහ ගත්තා....

💫 මොකද මේ ආ.... ඇයි මේ දගලන්නේ.... ඔහොම දගලන්න එපා ඔයා මාර හොට් එතකොට...... 😋😋

❄️ ම්හ්......

ටෙනූගේ කටත් වහගෙන ටික ටික කෙල්ලගේ මූනට සුනා කොට්ටු උන..... ඒ එක්කම වගේ......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

කවුදෝ කෙනෙක් සුනාව ඇදලා ගත්ත පාරට සුනා ගිහින් නැවතුනේ එහා පැත්තේ බිත්තියේ වැදිලා.... සුනා එහෙම විසික් වෙද්දි ටෙනූවා විසික් වෙලා වැදුනේ අරයලාගෙ ගෙදර දොරේ.... කේන්තියෙන් නැගිට්ට සුනා බැලුවේ කවුද එයාට ගැහුවෙ කියලා.... අරේට මෙහෙට කැරකි කැරකි බැලුවත් ගැහුව එකෙක් නැ....

💫 මොකාද ඒ.... හැංගිලා ඉන් නැතුව වරෙන් එලියට......

සුනාගේ කෑගැහිල්ල එක්කම වගේ ආයේ එයාට හොද කනේ පාරක් වැදුනා බිමට වැටෙන්නම..... සුනාට එක දිහට කවුදෝ ගහනවා... ඒත් ඒ කෙනාව පේන් නැ... බලන කෙනෙක්ට පේන්නෙ සුනාට පිස්සු හැදිලා නිකන් බිම පෙරලෙනවා වගේ....

◎𝚂𝙿𝚁𝙸𝚃𝚄𝙰𝙻 𝚁𝙴𝚅𝙴𝚁𝙰𝙽𝙶𝙴◎ [  JJK & PJM ]✓Where stories live. Discover now