bu fic aşırı derece banal ve kırgın geçen 2021 senesinin son anlarına minik bir hediye olması amacıyla yazılmıştır. hepinizin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyor, en güzel en hayat dolu bir şekilde yeni yılınızı geçirmenizi diliyorum. hepimiz bu senede birçok acı kızgınlık hüzün ve az da olsa mutluluk yaşamışızdır, ancak 2022'nin her ne kadar istemesemde geçen seneyle aynı geçeceğini düşünüyorum. kötü düşünceleri bir yana atarak söylüyorum ki; hep birlikte en güzeliyle yeni bir seneye tekrardan 'merhaba'.
yeniden merhaba, bu fic 2022 yılının kasım ayında düzenlenmiş, gxb bir shipten bxb shipine çevrilmiş, bölümler uzatılıp konu değiştirilmiştir. neredeyse kitabın her yerini değiştiriyorum ancak eski yorumları görürseniz kafanız karışmasın diye söylüyorum aeri ve yeonjun düzenlenmemiş kurgunun başrolleriydi . final ve özel bölüm için oldukça heyecanlıyımm.
2022i beni oldukça şaşırtarak beklemediğim kadar iyi geçti, umuyorum burayı okuyan diğer herkesinde öyle olmuştur. bu bölümü ne zaman yayınlarım bilmiyorum ama 2023'ün hepimize iyi gelmesi dilekleriyle, yeni yıl kutlu olsun <3iyi okumalarr💗
-ophelia—
"5 gün sonra buluşuyoruz?hâlâ inanılır gibi değil minho, ağlamak üzereyim."2021'in başından beri sanal bir arkadaşlık ilişkisinde olan minho ve hyunjin bu lanet senenin son anlarını seul köprüsünde buluşarak taçlandırmaya karar vermişlerdi.
"her ne kadar daha önce yüz yüze görüşmesek bile seni çok özledim hyunjin. bir hafta beklemek zor."
19 şubat 2021'de hyunjin öylesine girdiği bir instagram grubunda minho ile tanışmış ve özelden onunla olan sohbetine devam ettirmişti.
her gün neredeyse tüm gün konuşmalarına rağmen sürekli birbirlerini görmek istiyorlardı.
zamanla sohbetleri sesli aramalara, anlık fotoğraflara ve sesli mesajlara döndüğünde bu iş artık sanal arkadaşlıktan çıkıyor gibiydi.
ve şu anda 26 aralık 2021 saat 21.04 hyunjin ve minho her zaman olduğu gibi telefonda konuşuyorlar.
aptal aşıklar bu yılbaşını romantik geçirmeyi planlıyorlardı.
beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın lütfen, sevgiler🫶🏻
started
26122021{düzenlendi}
15112022by ophelia
last christmas; son yılbaşıyayımlandı
26122022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last christmas
Fanfiction2021 yılbaşı gecesi Hyunjin'nin ilk ve son kutlaması olacaktı. hyunho Tamamlandı,mini fic, angst, düzenlendi. 26122021 chaevesly #1 aeri #1 aeri #3 yılbaşı #1 christmas #4 aeri #3 aeri #4 yılbaşı