final,
tanrısal bakış açısı"minho, oha şuraya bir baksana, koca deniz tamamiyle buza bürünmüş. harika duruyor."
iki genç normalde oldukça derin ve şehire biraz uzakta olan küçük bir denize gelmişlerdi.
şu anda aralığın sonunda olduğumuzdan dolayı ve kore'nin dondurucu soğuğu sayesinde koca deniz buzla kaplanmıştı.
aslına bakarsanız burası oldukça tehlikeliydi. eğer buzun üstüne çıkarlarsa..
..ölebilirlerdi?
"hadi gel, biraz buzun üstünde kayalım."
"emin misin minho? tehlikeli olabilir, yaralanabiliriz ya da ölebilir."
"saçmalama hyunjin, biraz kalıp gideceğiz zaten ne ölmesi tanrı aşkına."
hyunjin gözlerini bir süre etrafta gezdirdi. burası tamamen boştu ve eğer başlarına bir şey gelirse yardım çağıramazlardı.
"bak korkuyorsan arabaya geri dönebiliriz."
"hayır saçmalama, bu birlikte geçirdiğimiz ilk yılbaşı ne kadar çok şey yapabilirsek o kadar iyi."
ardından turuncu saçlı çocuğun elini tutarak buzla kaplı denize doğru sürükledi.
ama kaygan buz ikisinide yere düşürdüğünde birbirlerinden uzaklaşmak zorunda kaldılar.
kahkaha atarak büyük zorluklarla tekrar dikeldiklerinde hyunjin aniden minho'ya doğru kayarak koyu pembe dudaklarını oğlanın soğuktan üşümüş pembe dudaklarıyla birleştirdi.
ama o sırada hyunjin'nin telefonu elinden düşüp kaygan zeminde uzaklaştığında sıcak dudakları ayrılmak zorunda kaldı.
genç hızlıca koşup telefonunu almaya çalıştığında ayağı kaydı ve yere düştü.
ayağa her kalkmaya çalıştığında iyice minho'dan uzaklaşıp sürükleniyordu.
en sonunda ayağa kalkıp telefonunu aldığında çatlamış olan buz kırıldı ve derin buzlu su oğlanı içine çekti.
"hyunjin!"
minho elinden geldiğince oğlanın olduğu yere kaydı.
ama hyunjin çoktan düştüğü yerden daha uzak yere doğru sürüklenmişti.
genç adam nefes almak için hâlâ çırpınırken, minho sert buza yumruklarını geçirerek onu oradan kurtarmayı amaçlıyordu.
kırmızı sıvı buz tabakasına iyice yayıldığında oğlanın altına bulunan buzda kırıldı.
ve minho da sevgilisi gibi derin suyun içine düştü.
o anda yılbaşına saniyeler kalmıştı;
10
minho çırpınarak yukarı çıkmaya çalışıyordu.9
hyunjin ise hâlâ daha ciğerlerinde biriken nefesle kendi kendini kurtarma çabasındaydı.8
minho aniden bir bedene değdiğinde hyunjin'nin elini bularak parmaklarını birbirine kenetledi.7
ama bir sorun vardı, hyunjin son nefeslerini almak üzereydi.6
minho ve hyunjin artık çırpınmanın hiçbir işe yaramayacağını anladılar.5
4
3
2
ve,
1
lee minho ve hwang hyunjin 1 ocak 2022 saat 00.00'da son nefeslerini verdiler.
ve 2021 yılbaşı gecesi hwang hyunjin'nin ilk ve son kutlaması oldu.
ayrıca, seri katil lee minho'nun ilk başarısız cinayet girişimiydi.
aptal aşıklar.
ended
31122021{düzenlendi}
15112022chaevesly
ophelia presented💙umarım yeni yılınız sağlıklı, huzurlu ve mutlu geçer, okuduğunuz için teşekkürler💗
luv u all!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last christmas
Fanfiction2021 yılbaşı gecesi Hyunjin'nin ilk ve son kutlaması olacaktı. hyunho Tamamlandı,mini fic, angst, düzenlendi. 26122021 chaevesly #1 aeri #1 aeri #3 yılbaşı #1 christmas #4 aeri #3 aeri #4 yılbaşı