Keyifli okumalar 🌑
Sabah gözümü güneş ışıklarıyla açtım,
yataktan kalkıp banyoya girdim.
İşlerimi halledip odaya geçtim,
üstüme bir eşofman takımı giydim,
saçımı topuz yapıp odadan çıktım.
Yüzümde makyaj falan yoktu.Mutfağa inip,bi kahvaltı hazırlamaya başladım.
Yarım saat içinde güzel bi kahvaltı hazırlamıştım.
Arkamı dönüp Ateşleri kaldıracaktım ki,
Ateşle burun buruna geldim.,,Napıyorsun dibimde"
,,E-Ehem ben yanına gelmiştim yardım etmek için,tam bişey söyleyecektim ki arkanı döndün"
Bunu demesiyle hemen iki adım ondan uzaklaştım,Ateş kendine gelip kardeşlerini çağırdı.
Hepimiz yemeğe oturduk,,,Esra abla,biz şimdi ne yapacağız?"
Yiğit'in sorusuyla elimdeki çatalı tabağımın kenarına koydum,herkes bana bakıyordu.
,,Siz eşyalarınızı alıp havaalanına geleceksiniz ,ordan uçağa binip istanbula geçiceğiz.
Tabi sizde isterseniz,size bizim evin yanında bir ev ayarladım.
Bugün önce annenizle vakit geçirirsiniz diye düşündüm,onun için ertesi gün yada iki gün sonra iş yerinize başlarsınız.",,Ama uçak biletleri tutmadık?"Kaya
,,Benim özel uçağımla uçacağız."
,,Senin özel uçağın mı var?"hepsi aynı anda
Bu tepkilerine güldüm,kafamı "evet"
anlamında salladım.,,Hadi kahvaltınızı yapında sizi evinize bırakayım" Esra
10 dakika sonra kahvaltımızı bitirmiş ve sofrayı toplamıştık hep beraber,Ateşler etrafı toplarken bende Şöförü arayıp buraya büyük bi arabayla gelmesini istedim.
5 dakika sonra heryer sanki kimse gelmemiş gibiydi.
Dışardan gelen korna sesiyle oturduğum yerden kalktım,,,Hadi bakalım şöför geldi"
,,ŞÖFÖR MÜ???"Hepsi aynı anda
Bu tepkilerine gülmüştüm,
,,Evet şöför" Esra
Ben çantamı aldığımda hepsi ayağa kalkmıştı,hep beraber dışarı çıktık.
Şöförün yanına bide 2 araba dolusu koruma istemiştim,sonuçta onları da korumam lazımdı.
Şöför ve korumalar beni görmesiyle ceketlerini ikilediler,yabancıların yanında soğuktum.
Şöför arabanın kapısını açıp içeri girmemizi bekledi,hepimiz girdiğimizde direksiyona geçti.
20 dakika sonra Ateşlerin evinin önünde gelmiştik,küçük ve eski bi evdi.
Onlar eşyalarını toplarken bende arabada bekliyordum.
Telefonumu çıkarıp hasreti aradım,ona duruma anlattığımda üzülmüştü.
Onları yemeğe çağırmamı istemişti,yine kardeşimden gurur duymuştum.
İyiki onları ben yetiştirmiştim,aklıma bi anımız gelmesiyle gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙıʀᴀᴋᴍᴀ ʙᴇɴɪ
Romantik7 kardeş, En büyükleri bir abla. Anneleri ve babaları onları terk etmiş, Ünlü Moda tasarımcısı Esra barutçu, İşdeki model istifa eder ve bir modele ihtiyaçları vardır acil. Peki birgün bi yakışıklı adam onu kovalayan tehlikeli adamlardan kaçarken Es...