𝟦 - ɢᴇʀçᴇᴋʟᴇʀ

248 20 2
                                    

Keyifli okumalar 🌑

Hayatımda hiç bişey beni bu ana kadar sarsmamıştı,taki bu cümleyi duyana kadar.

,,17 yıl önce baban bana para karşılığı kardeşini sattı."

Hala aynı yerde duruyordum,bedenim kasılmış doğrudan duvara bakıyordum.
Arkamı dönmüyordum veya dönemiyordum,gerçeklerle yüzleşecek olmak beni korkutuyordu.
Kendime gelmem 5 dakika sürmüştü,hışımla arkamı dönüp hızlı adımlarla yanına gittim.

,,NE DİYORSUN LAN SEN?NE KARDEŞİ" Esra

Kükrememle korktu ama belli etmemeye çalışıyordu,korktuğunu gizlemek için güldü.

,,17 sene önce babanın birçok borcu olduğu için iflas etmek üzereydiniz,benden yardım istedi.
Bende bir şartla ona para verdim,şartım bir erkek çocuğudu.
Annen ikiz çocuklarına hamileydi,biri kız biri erkekti.
Bana erkek olanını verdiler,ismini Araf koydum.
Hep benden nefret etti,onun hayatını mahvettim."Hamit

Öfkem bütün vücudumu ele geçirmişti,öldürene kadar onu yumruklamaya başladım.

,,ULAN PİÇ,SEN NE KADAR VİCDANSIZ BİRİSİN LAN.
SEN O BABAM OLACAK ŞEREFSİZE HAYIR DİYEMEDİN Mİ?
BEKLE LAN,BUNLARIN HESABINI SORUCAM SANA"Esra

Önce Kardeşimi alıcaktım,çalışma odasına girip üstümü değiştirdim.
Önce eve gidip kardeşlerimle konuşacaktım,o anne ve babam denilmeyecek şerefsizlerden alıcaktım intikamını.
Arabama binip eve sürdüm,kapıdan içeri girip acil durumlarda her yere yerleştirdiğim alarmı çalıştırdım.
Evi büyük bir siren sesi doldururken ben gergin bir şekilde oturma salonuna geçtim.
Yukarıdan kapı açılma sesleri gelirken, bende sinirle oturduğum yerde bacağımı sallıyordum.
Merdivenler gürültü olurken,Kardeşlerim ve Neslihan teyze aşağı iniyorlardı.

,,Abla ne oluyor,neden acil durum alarmını bastın?"Hasret

Gözüm Hasretin kucağında gözlerini ovan Duru'ya kaydı.
Ellerimi Hasrete kaldırıp Duruyu istedim,o da hemen Duruyu kucağımı verdi.

,,Koltuklara geçin anlatacağım"Esra

Herkes yerine oturduğunda,bende başladım anlatmaya.

,,Hani anlatmıştın ya Sofra'da sizi tehdit eden adamları.
Bende onların Patronunu buldum,uzun zamandır işini bozduğum Hamit Derece,kendisi Çocuk ve Kadın ticareti yaptığı için depolarını patlatmıştım.
Bugünki olaylardan sonra onu Depoya aldırmıştım.
Meğersem Babamız olacak Piçle tanışıyorlarmış.
17 yıl önce iflasın eşiğindeki babamız köşeye sıkışmış,sonra Hamit'le tanışmışlar.
Hamit babamıza yardım etmiş ama bir şartla ona istediği parayı vermiş"Esra

Hepsi kaşlarını çatmış beni dinliyorlardı,

,,Ne şartı abla"Duman

Sıkıntılı bir nefes aldım ve söze girdim.

,,Bir erkek çocuğu vermekle yani Defnenin ikizini,ve babamız Arafı onlara vermiş"Esra

Hepsi şok olmuşlardı,ilk kendine gelen ikizler olmuşlardı.
Duman bir hışımla ayağa kalkıp koltuğa tekme atıp,salondan çıktı.
Deniz ayağa kalktı ve ağlayan Defnenin yanına gidip kolları arasına aldı.
Saçlarını okşayarak sakinleşmesini fısıldadı,

,,A-Abla be-nim i-ikizim v-varmış nerede lütfen onu bize getir"Defne

Elime telefonu alıp,Mustafaya mesaj attım Arafı bulması için.

ʙıʀᴀᴋᴍᴀ ʙᴇɴɪHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin