Ötödik Levél

211 30 7
                                    


Kedves Jungkook,

Gyönyörűen rajzolsz, köszönöm a képet, a falamat díszíti. Ahogy írtad, éneklés közben rajzoltad? Van olyan dolog, amihez nem vagy nagyszerű? Anyám boldog, hogy lett egy barátom. Esedékes a találkozás, szerinted nem? Igaz személygépkocsival nem tudok menni, de lovaskocsi el tud vinni hozzád és akkor énekelhetsz nekem valami szépet. Tetszett a bók, valóban olyan lennék, mint a kamélia? Bárcsak valaki komolyan gondolná, hogy szép vagyok, s azt mondogatná is, túl sokat kérnék? Kedves tőled, hogy azt írtad, húzhatnék szoknyát, bár nem vágyom túlzottan rá, inkább csak arra, hogy a női és férfi szerepek eltűnjenek. Legalább ezt neked le merem írni, apám sokszor mérges, ha ezt hangoztatom, ugyan szerintem nekem van igazam. Ha majd találkozunk, ezt is mindenképp meg fogjuk beszélni, aközben, hogy megmutatod szülő városod. Sose jártam még ott. Utána majd te teszel látogatást nálam, van egy domb, ahonnan gyönyörű a város, azt meg szeretném egyszer mutatni. Hogy viszonozzam eme csodás szavakat, én úgy írnálak le téged, mint a rózsát, hiszen az tökéletességet jelképez. Egyszerűen úgy érzem mindenhez értesz. Említetted, hogy szeretsz vadászni, nem félsz mostanság? Elég veszélyes odakinn, kérlek vigyázz magadra. Apukád tényleg arra kér, hogy udvarolj egy hölgynek? Ne búslakodj, talán nem lesz annyira rossz, mint amire számítasz, lehet ő lesz életed szerelme, bár ez szomorúsággal tölt el, nem tudom miért. Nem szeretnék egyedül maradni, aki még nem találta meg szíve választottját. És a húgomnak csapnád a szelet? Ő kicsit szerencsétlen az udvarlás terén, ha egy ilyen jóképű fiú udvarolna neki, még én is örülnék, úgy érzem benned meg tudnunk bízni. Édesanyám és Édesapám egyre érdeklődőbb, amikor lássák, hogy mosolygok a leveleiden. 

A levelek feladása kissé nehézkes lett az elmúlt időben errefelé a sok katona miatt, remélem hamar eljut hozzád irományom. Még most sem búcsúzok tőled.

Barátod, Taehyung. 

















*Kamélia jelentése: Szép vagy.




Ha majd a wp is kedves lesz velem, a többi résznél oda a képekhez beteszem a virágok jelentését <3

Búcsúlevél - Taekook (BEFEJEZETT)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt