Szia Kook,Elnézésedet kérem, az előző levelemről lemaradt a köszönés. Szokatlan számomra ez a megszólítás, de tetszik, hogy te is Taenek hívsz, bátorkodtam így megszólítani téged. Amíg hazafelé tartottam tőled, elkezdtem megfogalmazni a válasz levelemet. A rajzod biztonságban van a falamon, köszönöm szépen, ez is kifejezetten tetszik, s a jelentése is, véletlenül pont ismerem a fagyöngy jelentését. Sok dolog kavarog a fejemben, amit személyesen tartottam elmondani, bár nem miattad, csak az én lelkem túl lágy, s nem szerettem volna előtted vöröslő orcákkal állni. El sem tudtam eddig képzelni azt az érzést, hogy milyen lesz veled szemtől szembe találkozni, sokkal jobb, mint azt bárki remélni tudja. Szavakkal kifejezhetetlen volt a szívem heves dobogása, a megmagyarázhatatlan mosoly az arcomon, mi csak miattad keletkezett, bátor voltam, s megfordult a fejemben, hogy talán máshogy tekintek rád. Sokszor eljátszadoztam ennek gondolatával, bár kijelenteni nem mertem, hiszen ezek csak gyermeki érzelmek, most vagyunk azon szakaszban, amikor sok minden felkelti kíváncsiságunk, nem igaz? Nem megengedett nekem és neked sem ezek az érzések egymás irányába, hiszen Édesapáink folyamatosan hölgyeket keresnek nekünk, hogy unokákat adjunk nekik, mik annyira boldoggá tenné őket. Mi lesz a mi boldogságunkkal?
Mégis miért volt ennyire mesébe illő a veled való találkozás? Tudod, ilyennek képzeltem el azt, ha egyszer udvarolni fogok egy hölgynek, de most valami miatt még kevésbe szeretném ezt, mint eddig. Olyan volt, mintha te ismerted volna minden gondolatomat, s szemeid csillogása azt árulta el számomra, hogy te is hasonlóképp érzel. Kérlek, ha tévedésbe ringatom ártatlan, ám mások számára bűnös gondolataimat, vonzalmaimat, írd meg nekem.
El kell vegyem jó kedvedet, bármennyire is tetszett az elbúcsúzásod, számunkra ez tiltott dolog. Amikor világra jöttünk a sorsunk eldöntetett; feleséget kell találnunk, kiknek gyermeket adunk. Esetünkben ez lehetetlen, az emberek utálni fognak minket. Szívesen állnék máskor is veled fagyöngy alá, nem csak kinézetre de érzésre is oly puha rúzsod helye. Szépen kérlek vigyázz magadra, s ilyen tiltott dolgokat ne tegyünk többet.Barátod, Taehyung.
Ide is betettem, hogy tuti meglegyen. 😂
Sőt ide is leírom:
Fagyöngy: Csókolj meg!
ESTÁS LEYENDO
Búcsúlevél - Taekook (BEFEJEZETT)
FanficJungkook öregkorában magányosan tengődik a házban, amikor rátalál egy dobozra. Szomorúan veszi a kezében a piciny dobozt, ami tele van emlékekkel. Pontosabban levelekkel, amiket egykori szerelme írt neki fiatalabb korában.