Búcsú Levél

308 28 36
                                    


Szia Kook, 

Szeretlek. Muszáj ezzel kezdenem, hiszen nem lesz alkalmam elmondani neked, hogy az eddigi idő mennyire gyönyörű volt veled, tökéletes szerelembe részesítettél engem, ami miatt nem tudok elég hálás lenni neked az életem végéig. Ha ez a világ nem olyan lenne, mint most, ha nem kéne suttogva elmondanom neked, hogy szerelmes vagyok beléd, ha megfoghatnám a kezed, ha csókolhatnálak ott, ahol a többi pár és ugyanúgy örülnének a szüleim nekünk, mint a húgoméknak egy még tökéletesebb világban lehettem volna veled. Megjártam veled az akác erdő legmélyebb részt is és nem tudott semmi sem megijeszteni veled az oldalamon. Köszönöm, Jungkook. 
Hamarosan házasodni fogsz, biztos izgulsz, téged ismerve, mindig izgultál. Remélem a hölgy tudja, hogy milyen dolgokat szeretsz, miket utálsz, mi tud felvidítani téged, mert nem tudom neki ezeket elmondani, bármennyire is szeretném. Kérlek élj boldog életet nélkülem is, amire ha visszatekintesz azt mondod majd, hogy teljes volt ez az életnek nevezett csapda. Bizonyára el fognak árasztani a gyerekek, vigyázz rájuk, szeresd őket úgy, mintha csak velem tennéd, a hölgyet részesítsd a világ összes boldogságába, ahogy velem tetted. Nagyszerű érzés ha tudod, hogy valaki szeret téged. Ne sirass, a barátságunk látszatát a végsőkig meg kell tartani. 
Már említettem, hogy nem tudnék nélküled élni és ehhez az utolsó percemig fogom tartani magam, nem akarom magamat száműzni egy olyan világba, ahol te nem vagy velem, hiszen az irántad táplált érzéseim soha nem fognak elmúlni, minden egyes nap egyre jobban hiányoznál, a végén ebbe betegednék bele, pont úgy, ahogy most.
Összeroppantam a világ nyomásának és utálatának súlya alatt, a cseppnyi kis élet, ami eddig bennem dolgozott, most elszállt, hiszen valaki elvesz tőlem téged, mert ő is szeret, mint én. Megérdemled, hogy boldog legyél, ne is gondolj rám, ha már nem leszek, az fájdalmas emlékeket hozna elő és nem akarok neked fájdalmat okozni.

Soha nem volt elég alkalmam elmondani neked elégszer, hogy szeretlek. Számomra te vagy a legcsodálatosabb férfi a világon.

Tudod, hogy nem szoktam búcsúzni, most mégis megteszem. Találkozzunk egy olyan életben, ahol nem utálnak minket, ahol nyugodtan melletted lehetek. Hiszen bízok egy ilyen világban, tudom, hogy nem utoljára találkozunk. Addig is fentről nézek le rád, onnan vigyázlak minden fájdalomtól, ami téged érhet. 

Szeretlek,

Krizantémod. 


Jungkook reszkető vállakkal olvasta el a régen írt leveleket szerelmétől, mindent megadott volna azért, hogy utoljára még a karjaiban tarthassa őt, szeresse és becézgesse, ameddig ideje csak engedi. Könnyeit letörölte az idő által megviselt arcáról, lassan, s óvatosan helyezte vissza azt a néhány levelet a sajátjaira, mintha csak a legnagyobb kincset tartotta volna a kezébe. Lassan sétált el a célig, élvezve a melegebb időt, majd leült a padra és a sírkőre emelte szemeit, egy fájdalmas mosollyal vegyítve.

-Sajnálom. - sóhajtotta. - Megpróbáltam olyan életet leélni, ahogy kérted, de nem sikerült. Azt hitted, hogy én majd boldogan élek nélküled? Bármennyire is szeretem a gyerekeimet, bárcsak veled tehettem volna ezt meg, nem egy olyan nővel, akit a mai napig nem tudok szeretni, ahogy kérted. Kérlek, ne haragudj rám, nem teljesítettem kéréseid, de nem bánom, mert még mindig szeretlek. - simított végig a kőbe vésett neven. - Bárcsak egy tökéletesebb világot adhattam volna neked, nem vett volna el ilyen gyorsan tőlem az élet. - lassan vette elő pénztárcájába rejtett képet, amit még Taehung küldött magáról. - Régen voltam nálad, de ahányszor erre járok mindig sírok, mert annyira hiányzol, bárcsak időben megkaptam volna a leveled és megakadályozhattalak volna abban, hogy elmenj. Lassan én is megyek feléd, már csak pér évet bírj ki, kedvesem és egy olyan világban látlak majd újra, ahol csak egymásé lehetünk. Szeretlek, drága Krizantémom. 














































Sziasztok!
Huhh...Szomorú befejezést sem írtam még, de azért remélem tetszett nektek <3 

Felmerült, hogy olvasnátok Jungkook válaszleveleit is, szóval gondoltam rá, hogy majd megírom, ha lenne rá igény.

Úgyhogy...

Szeretnétek egy olyat is, amiben Jungkook válaszleveleit olvashatjátok? 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Búcsúlevél - Taekook (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now