DRimba - Sehari Sebelum Seminar
Permulaan yang baru , memulakan kerjayanya yang telah di amanahkan oleh Mak Sedaranya , iaitu Datin Nora. Tahirah perlu berubah gaya dan penampilan dengan keadaan masa dan bidang kerjayanya . Memikul tanggungjawab yang di berikan padanya, Tahirah perlu behadapan dengan kebanyakan orang ....../
Nory : Tahirah, ko boleh tak ..... belajar dengan zackry, yg penting maklumat berkaitan minyak tu, serta cara pengunaannya ..... yg ini ko kena faham betul betul ... pasal nanti... kalau customer atau ajen produk ko bertanya berkaitan matlumat minyak yg di jual, ko kena menjawab dengan yakin.... tak boleh teragak agak....cara pengunaan ayat dan Bahasa kita kenalah tepat.... tidak berbelit belit....nak di fahaminya......tambah lak, produk minyak bawah tanggungjawab ko.... ada unsur berkaitan sex ...
Tahirah : Maun tak maun.... aku kenalah hadapi kenyataan, aku tengok , zackry kalau bercakap main lepas je....aku pulak malu mendengarnya.....
Nory : ko kena pandai menilai karektor orang..... zackry , cakap lepas je.... terus ke point dan maksud sebenar , tak berbelit belit, zaman sekarang, bukan zaman belajar sastera lagi...nak berkias kias...tapi ko kena tengok lak org tu, mcmana , kalau perlu berkias pengunaan Bahasa penyampaian, gunakan lah.....satu lagi...ko buat catatan , tulis kat buku nota ko, apa yg di terangkan oleh zackry nanti....kalau lupa..boleh rujuk nanti....ko dah siap belum....
Tahirah : Dah...aku pakai jubah ni...boleh tak.....
Nory : boleh, jangan ko telanjang sudah lah....kang zackry, tak tahan tengok ko nanti , dia dah lah hensem....kikii
Tahirah : aku telanjang dalam jubah aku je, ni....kikikiki
Nory : bagus....ada perubahan ko menjawab....kikikiki .... dah jom kita gi kat pondok dia....isi minyak dalam botol ... nak bagi pada peserta seminar nanti.....
Sampai di pondok zackry ...../
Nory : wei..hensem....ko buat apa tu....
Zackry : bancuh kopi ..... kang , sambil buat kerja boleh minum.....tahirah...ko ok tak....jgn memalu...tu..botol minyak dalam kotak..letakkan kat atas meja....senang nak isi nanti.....
Nory : mana minyak nya.....
Zackry : sabar....jap aku amek.....minyak ni...tak sama tau..dengan minyak yg ko pakai dulu....tapi fungsinya sama...tapi lagi power....( membuka penutup botol ) ...ko bau...dan ko rasa dulu minyak ni ..kat jari....mcmana struktur minyak ni...
Nory : (membau dan mencuit sedikit minyak dengan jarinya)....tahirah..ko cuba bau dan rasa.....baunya sedap, struktur minyak ni, licin...likat....warna pink.... kenalah tema warna syarikat datin....ko rasa... mcm mana tahirah...
Tahirah : baunya memang sedap....minyak ni..memang likat mcm ni ke.....
Nory : ( mencuit peha zackry di sebelahnya ) ....minyak ni... aku tengok...likatnya mcm air mazi ko je...hensem....
Tahirah : hah....mcm air mazi....air mazi tu apa nory....
Nory : ko ni tahirah..air mazi pun ko tak tahu....habis tu.... masa ko bersama dengan laki ko....tak tahu ke...air apa yg keluar masa ko terangsang.....
Tahirah : air mani lah.....yg keluar ....
Nory : aduhh....parah ko ni tahirah....habis tu..masa ko bersama dengan laki ko dulu....tak ada warmup ke....beromen romen dulu....tingkatkan rangsangan ..... takkan laki ko..terus tenggek ko.....henjut henjut sampai kuar air mani dia...
YOU ARE READING
Kg Celah Bedah Siri 3
FantasyKesinambungan dari Kisah Kg. Celah Bedah Siri 2. Pada Pembaca yang baru mengikuti cerita ini, untuk memahami perjalanan cerita ini rujuk bermula dari , Kisah Kg. Celah Bedah dan Kg. Celah Bedah Siri 2