D'Rimba - Pensyarah Part 51

9.3K 106 41
                                    

DRimba - Pensyarah

Sampai di Balai Makan , kelihatan Hakem , Kathy dan Pensyarahnya , kelihatan sedang makan ....../

Zakuan : Sepupu ... tu kawan ang dah sampai , sebolah Kathy nampak lawa ... ngam gak body eh .....

Zackry : itu pensyarah eh ..... ang tengok stail eh ... makan besudu garpu ..... wei bro , bilo sampai ....

Hakem : Baru sampai bro ..... kenalkan ni pensyarah aku , Cik Diana dan yang ni ... takyah kenalkan ... memang lu sudah kenal .... weii jambu ... lama tak jumpa ko ni...makin jambu ....

Zackry : hi kak , selamat datang ke Drimba camp. saya zackry .... wah ko Kathy makin anggun sekarang .....

Zakuan : cilako lak ai .... jambu lak ang panggil den ..... ang naik apo ke sini hampeh ....

Diana : Cantik kawasan ni zackry ..... tenang je .... akak suka tempat tempat macam ni ....

Hakem : kikikiki ... aku suka gaya ko cakap ni jambu .... naik moto ..... ko tak rindu ke ... dekat Kathy .. makin anggun....

Kathy : Jambu mana nak nampak aku ... puas lah aku posing keanggunan aku ni ....dia nampak ko je hakem ....

Zakuan : laa ... Kathy koh ni .... den ingek sapo tadi ... dah anggun den tak cam lak ... sogan lah den nak togur ... Kikiki

Kathy : sengget lah ko ni jambu ..... buat buat tak kenal aku lak ......

Zackry : Kak Diana , tujuan datang ni , akak nak survey untuk program koh ....

Diana : Sebelum program budak budak ni mula , akak nak survey kawasan , nak tengok kesesuaian peralatan yang nak digunakan kat sini .... kalau tak ada , boleh beli nanti ... akak nak balik pondok dulu , nak mandi .... nanti akak jumpa zackry , kita bincang pasal program ... jom Kathy ....

Kathy : Zackry , pondok kita orang ko tempatkan kat mana ...

Zackry : Pondok kat belah belakang ... bukan pondok yang ko duduk dulu .....aini , ko bawakkan Kak Dania dongan Kathy ke pondok eh .....

Aini : Jom kak , aini tunjukkan pondok akak ......

Zakuan : hakem .... pensyarah ko tu cun.... body pun mantap laeii .... dio selalu poeii gym koh .... ang tengok sepupu den ni .... sonyum yo deh .... tau tau dalam diam dah dapek memantek ..... Kikiki

Hakem : Betul jambu .... sepupu ko kalau senyum ..... dalam maknanya tu ....aku usha tak dapat dapat ... kena kat dia dalam diam terus dapat .... memang cilakak sepupu lu ni ..... pensyarah aku ni , karek sikit kat uni. ... dia bangga dengan lulusan amerika dia .... dia dulu langsung tak pandang aku ... ko tengok lah body dia , mantap .... dia selalu bergaya dengan moto besar dia ..... karekter dia samalah macam group saline moto besar yang aku bawak kesini dulu .... suatu hari tu .... aku gi uni. .... aku bawak motor besar aku , aku parking kat sebelah moto dia , dia tanya kat budak budak uni. .... moto siapa parking kat sebelah moto dia , budak budak cakaplah aku punya .... lepas tu , dia dengan aku dah tak karek lagi , pasal satu gang moto besar ...... baik gitu je lah dengan dia , nak usha dia memang payah ... tapi aku rasa dia ada bela anak ikan ... pasal aku sekali ada terserempak dengan dia ..... jalan dengan budak muda , hensem ... dia cakap adek dia .... tapi cara dan gaya lain macam mereka berdua .....

Zackry : Masa program nanti , dia tinggal sini sekali atau apa......

Hakem : rasanya dia on off ..... ada dua orang pensyarah yang handle program ni ..... hari memula program nanti ... dua orang pensyarah ni ada .... tak sentiasa ada , dia orang ada kelas .....

Kg Celah Bedah Siri 3Where stories live. Discover now