DRimba - Farid , Filzah
Dalam kelekaan Zackry dengan Farid bersembang di dalam pondok zackry ..../
Farid : baru pukul onam ..... luar corah laeii ..... bang den poeii kek filzah ... dio suruh den ke sanun .... tu sapo lak yang datang tu bang .....
Zackry : ( memusing badanya memandang ke arah pintu ) .... Aini ....
Aini : Zackry ... ni ada sorang yang menginap kat pondok kita , dia datang kat pondok pertanyaan .... tanyakan orang yang boleh urut kaki dia .....aini bawak dia kesini .... masuk lah bieha .....ni zackry boleh urutkan kaki tu ....
Zackry : meh bieha .... duk kat kerusi ni ...... jap gi amek minyak .....
Aini : bieha ... oklah .... aini nak gi balik kat pondok pendaftaran .... tak ada orang .....
Zackry : Aini ...Tina ado kek budak budak kito koh ....
Aini : Tina dah balik ghumah maklong .... biasolah rutin dio dongan maklong .... malam ni ... dio tido kek ghumah maklong ..... dah lah aini gorak dulu ....
Farid : bang ... den balik kek pondok den dulu lah .... lopeh tu baru den poei kek Filzah ... tolong siang ikan ...
Zackry : iyo lah ..... den nak urut kaki si bieha ni ..... macamano buleh sakit kaki ni bieha .....
Bieha : tadi masa mandi .... bieha dengar kat pokok tepi tebing ...belah seberang tu ....macam ada orang bunyinya ...bieha peratikan betul betul .... rupanya rusa .... ada tiga ekor ... dalam pada leka tengok rusa tu .... bieha melangkah dekat sikit ke pagar dinding ranting kayu kat tempat mandi tu ... tiba tiba tergelincir .... berdebap jatuh terduduk ..... betis dengan bontot bieha rasa sakit ....
Zackry : bieha datang sini berapa orang ....
Bieha : empat orang ... kawan satu kolej ......
Zackry : masa bieha tergelincir tadi .... kawan bieha ada tak masa tu ....
Bieha : ada .... dia orang tengah tido .... malas nak kejutkan .... bieha gi lah kat pondok pendaftaran ... tanyakan kat kampong bawah ada tukang urut .... aini terus bawak jumpa awak kat sini ... dia kata awak boleh urut .....
Zackry : saya memang boleh urut .... bieha tak kesah ke kalau urut kaki sampai bontot bieha .....
Bieha : dah sakit terpaksa lah awak .... takut malam nanti tak boleh tidur ....
Zackry : kalau bieha setuju .... tak ada masaalah saya urut kan ..... jap .... nah kain pelikat ni ... bieha pakai ... tanggalkan seluar dengan penties sekali .... tak nanti habis kena minyak .....
Bieha : ( mengambil kain dan terus salin , pakai kain pelikat yang di beri oleh zackry ) ..... ok dah ....
Zackry : Bieha menjarap atas katil ni ..... ok .... saya selak kain ni tau ....( menyelak kain pelikat sampai peha bieha , dan menyapu minyak di betis bieha ) .... betis ni saya urut .. kalau bieha rasa sakit kat mana bieha beritahu......
Bieha : ok ..... ahhh kat situ sakit .... ( terasa zackry mengurut betisnya dengan tapak kakinya ) ..... sedap awak urut ....
Zackry : Bieha datang sini dengan BF ke tadi ......
Bieha : dengan kawan sama kolej ....kawan biasa je ...
Zackry : Bieha kan empat orang datang tadi ... dua lelaki dua perempuan ....
Bieha : yang dua lelaki tu ... kawan kolej .... kuat sikit kat situ awak .... aahhh macam tu .....
Zackry : betis dah sudah peha lak ..... kain ni saya singkap tau .... ( singkap kain bieha sampai bontotnya , menampakan pantat bieha terselit di celah pehanya ) .... kat peha ni ada luka sikit ....tergaris gitu je ....( menyapu minyak di peha bieha ) ......
YOU ARE READING
Kg Celah Bedah Siri 3
FantasyKesinambungan dari Kisah Kg. Celah Bedah Siri 2. Pada Pembaca yang baru mengikuti cerita ini, untuk memahami perjalanan cerita ini rujuk bermula dari , Kisah Kg. Celah Bedah dan Kg. Celah Bedah Siri 2