DRimba – Hiking , Camping Hari ke Tiga
Setelah kesemuanya selesai makan dan bersembang sembang , hari pun semakin larut malam , janny memulakan langkah dulu masuk kedalam khemahnya , di ikuti Fikz , andry dengan isteri masing masing masuk kedalam khemahnya serta di ikutti jojie masuk ke dalam khemahnya , di ruang tengah hanya tiggal zackry dengan mary masih bersembang . ketika mary bersembang dengan zackry , terdengar suara suara dengusan rangsangan hubungan sex di dalam khemah andry dan Fikz , mary dengan saling berpandangan tersenyum , mary mencuit zackry mengajak lepak di luar khemah ., di tepi air ..../
Mary : cilakak dia orang ... tak menyempat ..... Kikiki
Zackry : ( berdiri memeluk pinggang mary dari belakang ) ... biasalah husband and wife ...... ( mengusap gusap perut mary ) .....
Mary : ( berdiri menikmati usapan tapak tangan zackry di perutnya sambil mengesel geselkan bontot nya ke batang zackry ) .... so , kita sekarang ni same lah ..... ( mendongak memandang muka zackry , dengan tangan kananya menarik kepala zackry terus mencumbui mulut zackry ) .... cuppp ermmm ... ermmm ... ishhh ahhh ..... puaskan i bro ..... muachh emmm emmpp ...
Zackry: ( turut sama bercumbuan mulu ke mulut bersama mary , saling merangsangkan , dimana tangan kanan zackry meramas ramas tetek mary serta tapak tangan kiri zackry , mengusap usap , meramas ramas pantat mary ) .... cluupp ... cluppp ... eemmm .... eemmmm .....
Mary : eemmm ... emmphh ... ahhh brooo .... jom cari safe place ... takut dia orang nampak nanti ....
Zackry : jom ... ( menarik tangan mary , membawanya di belakang batu besar berdekatan khemahnya di mana keadaan tempat tersebut samar samar pantulan cahaya dari khemahnya ) ....
Mary : ( menanggalkan tshirt ,seluar tightnya serta seluar pendek zackry , menampakan batang zackry terjojol keras ) .... wau ... big dick ... ( mengusap gusap batang zackry ) ..... sandar kat batu belakang u bro ..... ermmm ... nice shape ... body u broo .....( berdiri di celah kangkang zackry , di mana kedudukan badan zackry condong sedikit kebelakang seperti terlentang atas batu , dengan kakinya terkangkang memijak tanah , mary terus merangsangkan zackry dengan kedua dua tapak tanganya menyeluk dalam tshirt zackry sambil mengesel geselkan teteknya ke batang zackry ) .... isshhh ... emmmphhh .... its good waright ..... iashhh ahhhhh .....
Zackry : ( tersandar di batu , menikmati rangsangan yang di lakukan mary terhadap badannya , memegang bahu mary , menikmati usapan dan ramasan tapak tangan mary di teteknya serta gesel geselan tetek mary pada batangnya ) ... arghhh maryyy .... ohhhhh yesss maryyy .... ishhhh ahhhhh ... uhhhhh ... maryy .....
Mary : ( tersenyum memandang zackry) ... its good wright ..... ( menolak tshirt zackry ke atas , terus menjilat jilat tetek zackry serta puting tetek zackry di hisap hisapnya , melarikan lidahnya , menjilat jilat mencium cium perut zackry hingga kepangkal batang zackry dan terus memegang serta melancap lancapkan batang zackry , mencangkung di celah kangkang zackry terus lidahnya bermain main di kiri kanan peha zackry ... menjilat jilat peha serta telur zackry ) ... eemmm ... slurppp ... slurppp ... ermmm ... ( dari telur terus menjilat batang zackry sampat di pala takuk zackry ) ... eemmm slurppp ... bighead .... slurpppp slurppp .. emmmm .... nyuttt ... nyuttt .... ( menghisap muncung pala takuk batang zackry ) ....
Zackry : argghhh fuck ... so good mary ... suck its ... yesss maryyy ... ohhhhh ahhhh ... uhhhhh .... maryyyy ... ( terus memusing kan badan mary tersandar di batu seperti mana mary memperlakukan pada dirinya ) .... now ... your turn .... feel it maryy ..... ( berdiri di celah kangkang mary , menekap batangnya di celah alur pantat mary mengesek geselkan batangnya sambil meramas ramas tetek mary ) ......
YOU ARE READING
Kg Celah Bedah Siri 3
FantasyKesinambungan dari Kisah Kg. Celah Bedah Siri 2. Pada Pembaca yang baru mengikuti cerita ini, untuk memahami perjalanan cerita ini rujuk bermula dari , Kisah Kg. Celah Bedah dan Kg. Celah Bedah Siri 2