JoelxNiko

380 20 5
                                    

Joel:

Tulimme jätkien kanssa mökille viikoksi. Ajateltiin ottaa arjesta vapaata ja mennä mökille rentoutumaan. Tai no en nyt sanoisi.

Sytytän saunaa tällä hetkellä sillä tosiaan on keskitalvi ja kylmä.
Tuli ei meinaa syttyä mutta kyllä se hetken yrittämisen jälkeen suostuu syttymään. Suljen luukun ja nousen seisomaan mutta törmään johonkin.

Käännän katseeni ja nään minua lyhyemmän miehen. Nikon.
"hui saatana, kuinka kauan sä siinä oot seison" kysyn.

"aattelin tulla kattelee miten menee ja muuteki haluun olla kahdestaan" hän sanoo ja kiertää kätensä ympärilleni.
Hymähdän ja laitan käteni tämän selälle. Seisomme siinä hiljaa hetken aikaa kunnes Niko nostaa päänsä ja suutelee minua. Vastaan tähän tietysti.

Hetken suutelu jälkeen on pakko pistää stoppi. "ei me täällä ny voida, himassa sitten" sanon ja suutelen tätä nopeasti. "no okei" hän vastaa.
"mennää sisää, tääl on kylmä" vastaan ja lähden raahaamaan tätä ulos.

Niko melkein juoksee ovelle sillä onhan täällä kylmä.
Kipittelen perässä ovelle missä riisun takin ja kengät.
Menen sitten olkkariin missä muut katselevat jo telkkaria. Mutta Niko ei ole siellä. "mis niko?" kysyn muilta.
"meni teijän huoneeseen" Tommi vastaa. Nyökkään ja lähden yläkertaa kohti missä meidän huone on.

Avaan oven ja nään Nikon peittoon kietoutuneena. Hän näkee minut ja laskee puhelimensa pöydälle.
"tuuu" Niko sanoo ja nostaa peiton kulmaa. Pujahdan peiton alle ja Niko tulee heti päälleni. Hän painaa päänsä rintalehälleni. Hän on äärettömän suloinen.

Kierrän käteni tämän alaselälle ja suukotan tämän hiuksia. Hän hymyilee ja sulkee silmänsä.
"älä sit nukaha" sanon. Niko mumisee jotain vastaukseksi.

--

Kävelimme saunalle. Niko oli nukahtanut ja ei tykännyt ajatuksesta että pitää nousta mutta kyllä hän sieltä nousi sillä ehdolla että saa illalla ainakin sata halia ja pusua.

Astun saunalle ja heitän pyyhkeeni jonnekin penkille ja menin saunaan.
Pian muut tulivat perässä ja istuimme siellä pitkään jutellen.

"mennäänkö uimaan?" Olli kysyy. Ainiin joo. Mehän suunnittelimme uimista. "vois yrittää" sanon ja muut nyökkäävät. Lähdemme saunasta ja menemme avannolle nopeasti sillä täällä on todella kylmä. Ensin meni Olli sitten Tommi, Aleksi, Joonaskin, ihme ja sitten minä.

"nikooo" sanoin tuolle söpölle brunelle. "en mene" hän sanoi ja pisti kädet puuskaan. "menisit nyyyt" Joonas sanoo takaani. Niko pudistelee päätään. No ei auta muu. Nostan Nikon syliini ja lähden lumihangelle päin. "joel vittu päästä alas!!" niko huutaa ja samassa heitän tämän lumihankeen. Kuulen naurua takaani. Niko nousee nopeasti pystyyn ja mulkaisee minua. Naurahdan tälle. Hän on aika suloinen.

Niko lähtee kävelemään saunalle samalla lyöden persettäni. "ai saatana!" huudan. Huomaan Nikon hymyilevän.

--

Tulimme saunasta juuri. Niko oli kuulemma vihainen minulle mutta hän ei osaa olla vihainen.

Vedän hupparia päälle. Juuri kun sain sen päälleni niin tunnen kädet ympärilläni. "anteeks" Kuulen Nikon kuiskaavan. Käännyn ympäri hämmästyneenä. "ei sun pitäs pyytää anteeks" sanon ja kierrän käteni tämän alaselälle. "no nii mut-" niko oli sanomassa mutta keskeytän tämän suutelemalla.
Niko vastaa hetken päästä ja siirtää kätensä niskaani. Hän joutuu varvistamaan sillä hän on lyhyt.

Hetken suutelu jälkeen kuulen oven aukenevan. "nii- joo moi en häiritse" kuulen porko sanovan. Irrottaudumme suuudelmasta. "eiku porko mitä?" kysyn edelleen kädet Nikon ympärillä. "niii me aateltii kattoo leffaa nii tulkaa sitte" hän sanoo ja lähtee ovelta sulkien sen perässä.

"mennäänkö?" kysyn nikolta. Hän nyökkää ja painaa huulensa minun omille. Vastaan suudelmaan.

Niko on ihana

____________
Sanoja: 541

ok elii öö sanon vaa et multa on turha pyytää smuttii tai nii. Koskee jokasta kirjaa, kiitos:)

blindchannel one shotsWhere stories live. Discover now