OllixJoel ~Joelia se miettii

352 18 5
                                    

ok tää on nii random ettei mitää järkee ja alkuu tota jos joku näist asioista täs on pieles nii öm en muista mitää hp nii piti kattoo netist:D

Olli:

Juoksen taikajuoma tunnille. Arvatkaa mitä olen taaas myöhässä. Tiedän että saan ainakin jälki-istuntoa sillä kyseessähän on kaikkien rakastama Severus.

Juoksen pitkin tyrmän kylmiä käytäviä. Täällä on tosiaan kylmä vaikka on jo melkein kesä.

Avaan luokkahuoneen oven ja saan heti murhaavan katseen Severukselta.

"aijai kolmas myöhästyminen Matela. Jälki-istunto perjantaina kello 18" Severus sanoo ja jatkaa puhumista.
Huokaisen ja istun parhaanystäväni Joonaksen viereen.

--

Tuntia on mennyt noin tunti ja tällä hetkellä sekoitan suurennuslientä, joka saa esineen suurentumaan, tietty.

Olen kiinnittänyt yhteen asiaan huomiota, nimittäin ihastukseni Joel Hokka, joka on minua melkein päätä pidempi niin vilkuilee minua koko ajan. Hän on luihuinen. Osa kavereistani on sanonut minua hulluksi, kun olen mennyt ihastumaan luihuiseen. Tiedättehän luihusesta tulee kaikki pahat velhot.

Olen jutellut pari kertaa Joelin kanssa ja hän on mukava. Hän sanoi tykkäävänsä jästimusiikista mikä oli yllätys sillä minäkin pidän siitä. Hirveän moni täällä ei siitä pidä ja osa kummastelee sitä.

Itse soitan bassoa ja moni puhdasverisistä kavereistani ihmettelee sitä etten käytä yhtään taikaa sen soittamiseen.

Mutta yllätyin myös siitä että Joel soittaa kitaraa ja sanoi laulavan välillä. Hänen unelma on perustaa bändi, joka soittaa jästimusiikkia. Se olisi todella kivaa kun nyt miettii.

time skip koulun loppumisee

Kaadun sängylleni ja huokaisen. Olipa päivä taas. Joel pyöri mielessäni koko ajan ja tuntui jopa että hän seuraa minua.

"mitäs matela miettii?" Aleksi kysyy vastapäiseltä sängyltä.
Nousen istumaan ja otan loitsu tehtäväni syliini.

"e-emmä mitää" änkytän hiljaa.

"Joelia se miettii" Mikael huikkaa ovelta. Joo tosiaan hän on meidän kanssa samassa makuusalissa. Ihan ok jätkät mutta ei parhaimmasta päästä.

"enhän!" huudahdan vähän äkäisenä. Vihaan sitä kun he naljailevat asiasta koko ajan.

"mietipäs" Joonas sanoo virnuillen.

Pamautin kirjan kiinni ja nousin ylös. Heitin kirjan sängylle ja painelin makuusalista pihalle. Haluan ulos.

Kävelen oleskeluhuoneen läpi käytävälle mistä kävelen pihalle.

--

Olen kävellyt jo jonkin aikaa ihan vain mietiskellen asioita. Kävin nopeasti moikkaamassa Hagridia ja lähdin sitten rantaan päin.

Istahdan nurmikolle ja tuijotan järvelle. Järvi on tyyni ja muutenkin on aivan hiljaista, jos ei linnun laulua lasketa ja pöllöjen huhuilua.

"mitä sä täällä yksin?" yhtäkkiä kuuluu takaani. Käännän nopeasti katseeni ja se on Joel. Tietenkin.

"hui saatana sä säikäytit" sanon naurahtaen samalla kääntäen katseen takaisin järveen. Kuulen kuinka Joel istuu viereeni.

"aa sori ei ollu tarkoitus" hän sanoo.
"mut nii, mitä sä täällä?" hän jatkaa ja kääntää katseensa minuun. Jos nyt punastun niin en tiedä, hyppään järveen. "jätkät ärsytti vaa" vastaan hiljaa.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 07, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

blindchannel one shotsWhere stories live. Discover now