MÜZİK
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Kimisine göre mavi kimisine göre yeşil. Müzik zevkleri de tartışılmaz aynı şekilde . Çünkü dinlenen herhangi bir şarkı belki bizi sıkar belki de çok mutlu eder. Ruh halimize göre hiç sevmediğimiz bir müzik tarzına aşık olabiliriz. Bir de sınav zamanı var tabii. Bir çoğumuz ders çalışmaktan zaman bulabilirsek hemen müziğe ve uykuya sığınıyoruz. Dinlediğimiz şarkılar da genellikle bizi mutlu edebilen yada stres ve sinirden bizi uzaklaştıran slow remix yada pop şarkılarıdır . Ha birde YGS stresi var . İnsanların kendilerine verdikleri sınav sonrası tatilde en büyük destekçilerinden biride müziktir . Ne duruyoruz ruhumuzu besleyen mükemmel şarkılara geçiş yapalım hemen .
AronChupa - I'm an Albatraoz
Öncelikle Türkiye'de birçok müzik radyo kanalında en çok dinlenen şarkı olan I'm an Albatraoz la başlayacağım. Oldukça hareketli olan bu şarkı ile Pabucumun Ajanı adlı kitabı büyük bir zevkle bitirdiğim doğrudur. Oldukça güzel olan bu şarkı ile komik bir kitap kesinlikle güzel gidicektir . Eğer kitap okurken müzik dinlemekten haz alıyorsanız bu şarkı tam sizlik . Şarkıyı sadece bir kere dinlemeniz bile ona bağlanmanızı sağlayacaktır zaten …
Zedd - I Want You To Know ft. Selena Gomez
Son zamanların gözleri üzerlerine çeken çifti Zedd ve Selena Gomez ‘ in ortak çalışması olan bu şarkı cidden harika ! ‘ Klip ?’ desen harika ! ‘ Şarkı ?’ desen harika ! diyicek söz bulamıyorum cidden . Tam kafamızı dağıtıcak ruhumuza enerji vericek bir şarkı bu . Bu güzel çift oldukça güzel bir çalışma yapmış.
The Theory of Everything
Yaşayan bir efsane . Yaşanılan acılar . Vazgeçemeyişin filmi . Hayatta en güzel zamanlarımızda bir olayla geride başlamanın filmi .
Pek çoğumuz yaşadığımız bir olayla hayata küseriz . Yaşama sevincimiz kalmaz . hayallerimizi silip atarız . Oysaki bu çok büyük bir hatadır . Böyle olaylarda vazgeçmek yerine kendimize en iyisi olabilmek için söz vermeliyiz . Çünkü bilmeliyiz ki bir gün güneş sadece bizim için doğacak .
Mucizeler inanır mısınız ?
Peki ya size birisi yürümeye hali olmayan bir cihaz ile konuşan birisin bir sürü kitap yazıp bilinen çoğu yanlış bilgiyi devirdi dese ?
Bir çoğunuzun ‘ hadi be ‘ sallama diyiceği müthiş bir hikayenin filmi bu .
Hepimiz Stephan Hawking hakkında bir şeyler biliyoruz .Hayatını öğrendiğimizde gençken oldukça sağlıklı olması sonradan bu duruma düşmesi bizi şaşırtıyor .
Film Jane ve Stephen ın genç bir yaşta tanışmasıyla başlıyor . Birbirlerine kısa sürede aşık oluyorlar . O zamanlarda gençliğin ve tasasızlığın olmasıyla aralarında karşı konulamaz bir bağ oluşuyor . Stephen için bilim neyse jane için de sanat o dur . onlar sıra dışı olayların birbirine karşı koyamayan iki aşık kahramanıydılar .
Stephen ın hastalığına Motor Nöron Hastalığı deniyordu . Doktorlara göre onun yaşayabileceği en uzun süre sadece iki yıl . Jane ya aşkına inanıcak ve Stephenla kalıcak ya da aşkını unutucaktı .
Eğer hala gerçek aşka inanıyorsanız bu film sizi daha da çok inandırıcak buna emin olun . Eğer gerçek aşka inanmıyorsanız bu film belki içinizde inanmanız için minik kıpırtılar uyandırır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI GAZETESİ NİSAN 2015
RandomWattpad'in istikratlı gazetesi 2. sayısı ile sizlerle!! Sakın kaçırmayın.