Bu ay Wattpad öyle durgundu ki...
Sınav haftasında beni yormadıkları için teşekkür mü etsem yoksa Watty'nin en heyecanlı bölümünü durgunlaştırdıkları için kızsam mı bilemedim.
Bu ay Öznur YGS'ye girdi. Onun söylemine göre basitmiş fakat zaman yetmemiş. Watty'nin temel taşına buradan selamlar. Umarım hakkında en hayırlısı olur.
Kötü çocuğun yazarı Büşra kitabı çıktıktan sonra çok satanlar listesinde yerini aldı. Onu bu başarısından dolayı kutluyoruz.
4 Nisan yani dün doğum günü olan Büşra Küçük'ün kardeşi, Wattpad yazarı Semanur Küçük'ün de doğum gününü ekibimiz adına kutlarım.
Burada kesinlikle isim vermeyeceğim lakin bu ay yine çalıntı kitap iddiaları durdurulamadı. Bazı yazarlar hiç alakası olmadı halde çalıntı iddiaları ile suçlanıyor. Onların yollarına yaratıcılıklarını sınırlamadan devam etmesini dilerim.
Ha! Bir de Öznur Insta hesabında bir kaç kez fotoğraf yayınladı. Yarabandı ile, köprücük kemiği yakınlarına bir kuş tüyü dövmesi yaptırmak ile ilgili. Onun aramıza dönmüş olması güzel.
Büşra Küçük bu ay bir çok yerde imza günleri yaptı kendi Instagram hesabından öğrenebilirsiniz.
Alya Öztanyel'in Karanlık Lisesi çıktı!
Bu güzel kitabın klasik bir Wattpad hikayesi olmadığını hepimiz biliyoruz. Ve umarım bu kitap yeteri kadar ilgi görür.
Teşekkürler.
Ekim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI GAZETESİ NİSAN 2015
RandomWattpad'in istikratlı gazetesi 2. sayısı ile sizlerle!! Sakın kaçırmayın.