Bronzehel İle Röportaj

547 25 0
                                    

Merhaba! Ben Fısıltı Gazetesi'in Röportaj Editörüyüm. Nisan ayında ki sayımız için sizinle röportaj yapmak istedik. Benimle röportaj yapmak ister misiniz?

bronzehel: Elbette .

Öncelikle sizi tanımak isteriz. Lütfen bize kendinizi tanıtın.

bronzehel: Adım Işılsu, 19 yaşındayım. Hukuk öğrencisiyim, İstanbul'da yaşıyorum.

Hobileriniz ve sizi tanımlayacak özelliklerinizide bilmek isteriz.

bronzehel: Beni tanımlayacak özgür ve deli dolu. Hobilerim yazmak okumak müzik dinlemek ata binmek yakın zamanda dövüş dallarından birini yapacağım.

Yazmaya ilginiz ne zaman doğdu? Size birileri mi sevdirdi yoksa doğuştan gelişen bir ilgiyle mi yazmaya yöneldiniz?

bronzehel: Okuma yazmayı 4 yaşında öğrendim anneannem öğretmendi hep o okurdu, okumayı bıraktı ben okumaya başladım. 6 yaşında hikayeler yazardım fantastik sanırım doğuştan

Eserlerinizi nerede ve nasıl yazdınız? Eserlerinizin içeriklerindende bahseder misiniz?

bronzehel: Hepsini gece yatakta yazdım uyumak yerine kendi kendime kuruyorum. Sonat müzik ve macera karışımı bir hikaye. Azad lisede birbirine aşık olduklarını fark etmeyen iki kişiden bahsediyor. Ölü ruhun darbesi gerilim bir psikopatla sosyopatın birbirine olan bağımlılığından bahsediyorum mahşer de var.Hepsi Baranov erkekleri üzerime, kuzenler ve bir örgütün üyesiler ailecek.

Şu an hangi alanlarda yazıyorsunuz?

bronzehel: Gerilim, Macera, Gizem, Romantik.

Eserlerinizi nasıl yazarsınız? Yazma eyleminizin bir hazırlık, geliştirme, tam şeklini verme süreçleri var mıdır?

bronzehel: Yoktur kafamda bilgi karmaşasıdırlar önce replikler gelir sonra karakterler oluşur ve tam şekillerini alırlar. Ardından mekan olaylar ve olaylar karşısında tepkileri meydana gelir

Eleştiriye tahammül edebilir misiniz?

bronzehel: Dürüst olayım bir yere kadar. Ancak üslup çok önemlidir. Saygısızlığa gelemem. Saygı çerçevesinde yapılan her eleştiriyi dikkate alırım.

FISILTI GAZETESİ NİSAN 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin