İrge'den...

94 17 1
                                    

Hayal kurmak her insana göre değişir. Kimi zevk alır kimi nefret eder. Nefret edenler hayaller aleminin ne kadsr güzel olduğunu bilmeyenlerdir.

Küçüklükten beri kendini herşeydrn soyutlayan etrafına duvarlar ören insanlardır. Dışarıdaki insanlardan gerçekten korkarlar. Aslında hayal kurmak o kadar zevklidir ki.

Düşünsenize istediğiniz mesleğe sahipsiniz,işinizi severek yapıyorsunuz. En önemlisi yaşamaktan ve hayattan zevk alıyorsunuz,insan o zaman başka ne ister ki.. Deneyelim mi hayal kurmak insana ne kadar zevk veriyor görelim. Arkanıza yaslanın gözlerinizi kapatıp hayal edim..

* İstediğiniz üniversiteyi bitirdiniz ve sevdiğiniz adamla evlendiniz. İki katlı bir eviniz var. Evin içini ikinizin zevklerine göre düzenlediniz. Her sabah kalktığınızda sevdiğiniz adam gözlerinizin içine aşkla bakıyor.İki yıl sonra minik bir oğlunuz oldu. Aranızdaki bağı daha da güçlendirdi. Oğlunuzun ilk kelimesini beraber duydunuz, ilk adımlarını beraber izlediniz.

Aradan beş yıl geçti minik bir prensesiniz oldu. Oğlunuz büyüyünce minik prensesinizi koruyup kollayacak. Her ağladığında abisi onu susturacak , korktuğunda ona sarılacak. Sizde bu iki kardeşi sevdiğiniz adama sarılıp gülümseyerek seyredeceksiniz...*

Hayali bile ne kadar güzel değil mi?? Hayal kurun..

Canınız sıkıldığında takın kulaklıklarınızı açın en sevdiğiniz şarkıyı , kapatın gözlerinizi kendinizi gerçek dünyadan soyutlayıp bilinç altınıza teslim edin.

Ben böyle yapıyorum. Emin olun çok zevk alıcaksınız. Kaç yaşında olursanız olun hayal kurmaktan vazgeçmeyin...

FISILTI GAZETESİ NİSAN 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin