Hij zat recht voor me en pakte mijn handen. 'Lieve Leah, zou jij mijn vriendinnetje willen worden?' Vroeg hij lief aan me. O mijn god, dit is niet te geloven! Ik ben al verliefd op hem sinds de eerste keer dat ik hem zag, en dat is denk ik een jaar geleden. En nu vraagt hij mij verkering? Dat is super geweldig!
'Jaa, tuurlijk wil ik dat!' roep ik. Ik glimlach en hij glimlacht terug. Hij leunt naar voren en zijn hoofd komt steeds dichterbij. O mijn god, gaat hij me zoenen?! Deze dag kan niet meer stuk! Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en leun ook naar voren. Zijn warme lippen raken de mijne, en hij zoent me, heel erg lang.
Het is heerlijk! Zijn telefoon gaat, en hij houdt op met zoenen. Dat vind ik jammer.. Hij pakt zijn telefoon uit zijn broekzak en neemt 'm op. Er komt gelijk een frons op zijn gezicht. 'Jesus. Dat kind kan ook nooit normaal doen hè. Ik kom eraan.' Zegt hij tegen de telefoon, en hij hangt op. 'Sorry schatje, maar ik moet gaan..' zegt hij tegen me. 'Oh.. hoezo?' Vraag ik, en ik kijk hem nieuwsgierig aan. 'Euh, lang verhaal, geen tijd om het uit te leggen, ik moet nu snel gaan. Sorry. Ik hou van je.' Zegt hij snel. Hij geeft me een kus op mijn wang en loopt heel snel weg. Nu zit ik alleen op een bankje in een park. Leuk! Niet dus.. Ik sta op, en loop naar huis. Met tegenzin, want ik heb geen zin om naar huis te gaan. Mijn ouders geven toch niet om me, ze zeggen alleen maar wat ik fout doe en nooit wat ik goed doe. Door hun heb ik nu dus ook het idee dat ik nooit iets goed doe. Helaas is het park niet zo ver weg van mijn huis, want ik loop de straat alweer in. Ugh, mijn moeders auto staat er. Ik hoop maar dat ze niet teveel zeurt. Ik pak mijn sleutel uit mijn zak, maak de deur open en loop naar binnen. 'Hoi' Roep ik. 'Leah?!' Roept mijn moeder. 'Ja?' roep ik terug.
'Ga de keuken opruimen! Je had het vanochtend wéér niet gedaan, hoe vaak moet ik het nog zeggen?!' Schreeuwt ze. Ik heb geen zin in meer geschreeuw dus ik ga het maar gewoon doen. 'Oke' roep terug.
Dan krijg ik een smsje van mijn beste vriendin Evi. Ze schrijft: 'Heee, hoe was het met Joep? Gezoend? Heeft hij je gevraagt? Sms snel terug!' Ik grinnik. Ik schrijf terug: 'Heee, jaaa hij heeft me gevraagt! ik ben zo blij! En ja, we hebben ook gezoend.. Het was zoo fijn! xx' Meteen krijg ik een smsje terug: 'AAAAH! GOEDZOO! xx' Ik lach, en leg mijn telefoon weg. Ik moet denken aan mijn beltegoed, want mijn ouders willen geen gewone normale telefoon kopen met abbonement. Stomme mensen.. Dan krijg ik nog een smsje, dit keer van Joep. Ik voel iets kriebelen in mijn buik. Hij schrijft: 'Hee schatje, sorry dat ik vandaag wegging, maar ik heb morgen na school een verrassing voor je! Wacht bij de kluisjes. ik hou van je, xx'
O god, wat zou het zijn? Ik hoop iets super leuks!
Als ik klaar ben met de keuken opruimen, loop ik naar mijn kamer en ga ik m'n huiswerk maken. Ik heb zoveel zin in morgen!
De avond verloopt rustig, niet zoveel gezeik van mijn ouders gelukkig. Ik ga heel vroeg slapen, want ik kan niet wachten tot morgen! Als ik in bed lig, krijg ik nog een smsje van Joep, ik voel het warme gevoel weer. Hij schrijft: 'Slaaplekker lieffie, ik droom waarschijnlijk over jouw vannacht! Ik hou van je. xx' Ahw, dat is zo lief! Ik hoor mijn moeder op de gang lopen, en ik doe snel mijn mobiel weg en mijn licht uit. Dan val ik in een droomloze slaap..
JE LEEST
Bedrogen!
CasualeAlles was perfect toen Joep me verkering vroeg. Hij was perfect, samen waren we perfect. Hoe kan hij dan zoiets doen? Ik dacht dat hij van me hield! Hoe kan hij me zomaar meenemen en als slaaf laten werken? Hij heeft me gewoon bedrogen!