Yine gürültü ile uyandım abim bora ve kardeşim begüm kavga ediyordu yine...
Kalktım ve banyoya girdim duş aldım ve giyinip aşağı indim kavga hala bitmemişti begüm yine alışverişi abartmış abim durumdan şikayetçi olarak söyleniyordu hemen konuya müdahale ettim hemen "Abi,begüm sakin olur musunuz lütfen" abim önüme kart extresini koydu baya kol gibiydi.Begüm alışverişi severdi tabi moda tasarımı okunmasınında etkisi ile çok alışveriş yapardı. Abim parayı sorun etmezdi sadece begüme bilinç kazandırma derdindeydi ama begüm anlamıyordu her gün düzenli bu kavgayı çekiyordum. Begüm umursamaz tavrıyla "Abim kazandığı milyonların yanında üç beş bin liranın hesabını yapıyor her zaman ki gibi" dedi. Abim öfkeyle nefes verdi ve cevap vermek yerine kahvaltıya devam etti. Hemen bir şeyler atıştırıp kalktım. Abimi ve Begümü öpüp ofise geçtim. Ecem yine geceden kalmaydı ve homurdanıyordu "Günaydın ecem" dedim "Gün aymadı ama günaydın ceylin" dedi. Davaya saatler kalmıştı hemem Ecemle beraber adliyeye geçtik.Davayı kazanmıştım her zaman ki gibi başarı hissini seviyordum hemen savcının yanına gitmem gerekti çünkü yeni dava için karşı tarafın ifadesi alınmıştı.
Aşağıya indim ve işte gelmiştim duvardaki yazıya baktım "SAVCI ILGAZ KAYA" bu adamı bir kaç kez gördüm adliyede davalarda tam bir nemrut suratlıydı neyse ne banane ki. Kalemi buradaydı hemen söze girdim "Müvekkilimi ilgilendiren bir ifade var ona bakacaktım." dedim "Daha Ilgaz savcım görmedi ifadeyi" bu umrumda değildi o ifadeyi görecektim "İfadede müvekkilimin adı geçiyor tabiki bakıcam" dedim kalemi sinirle odaya girdi. "Savcım ifade yeni geldi emniyetten daha dosyaya bile koymadık Avukat Ceylin Hanım anında geldi." hemen lafa girdim "Ilgaz Bey, Sayın Savcım ifade de müvekkilimin adı geçiyor vekaletname sunup inceliycem hayır bu kadar mı zor?" dedim tabiki hiç durmadı cevap verdi "Daha ben bakmadım uygun mu değil mi anlayalım çıkın, Bi müsaade" dedi yine sinirlenmiştim. "Tamam, siz hiç rahatsız olmayın ben burfa beklerim." diyip oturdum. Planım hazırdı tabiki başıma geleceklerden habersiz...
Telefonumun ses kaydını açtım ve koltuğun arasına sıkıştırdım. "Peki o zaman mesainin bitmesine daha var ben gidiyim sonra uğrarım." deyip çıktım. Kapının önünde bekledim ve kalemi çıkar çıkmaz geri girdim odaya sırtı dönüktü camdan dışarı bakıyordu "İfadeyi okudunuz galiba, biliyorum okudunuz" telefon koyduğum yerde yoktu hem konuşup hem arıyordum telefonu "Okudunuz bence hem okumadım demek sinin doğruluğunuza yakışmaz."derken arkasını döndü ve beni gördü" Bişey mi arıyorsunuz avukat hanım? "ahhh ceylin dikkatli olsana hemen kıvırdım" Bilekliğimi kaybettim de burda sandım neyse ben gideyim en iyisi sonra gelir ifadeyi okurum." tam çıkacakken yanıma geldi açmak üzere olduğum kapıyı kapadı elinde telefonumla"Bunu mu arıyorsunuz Avukat Hanım."dedi. Şimdi fena duvara toslamıştım tam elinden alacakken vermedi ve kolumdan tuttu"Napıyosun?" demeye kalmadan dışarı çıkardı. Odanın tam karşında oturan kadına dönüp "Aşağıdan bir arkadaşı çağıralım iki dakika tutsunlar Avukat Hanımı gözaltı kararı yazalım." dedi hemen lafa girdim "Abartmayın sileriz olur biter." demeye kalmadan bir polis memuru geldi yine agrasif halimle bana dokunmak üzere olan memuru uzaktaştırdım ve meydan okumaya geçtim "Usulsüz iş yapıyorsunuz hani gözaltı kararı?" dedim ve yaptıklarımı sıraladı haklıydı yemedi numaramı "Sanığın duruşma salonundan kaçmasına yardımcı oldun, kalemime hakaretler savurdun ve bir Cumhuriyet Savcısının sesini gizlice kaydettin Avukat Hanım" hepsini yapmıştım doğru yanımda polis memuru ile gittim gitmeden önce öfkeli bakışlarımın hedefi yapmıştım çoktan aşağı indim ve hemen işimi halledip Ecemi aratmayı başarmıştım şimdi sıra gelene kadar beklemekteydi...
Ecem sonunda geldi telaşlıydı "Noldu Ceylin" dedi onu merakta bırakmadan hemen "İyiyim bişey yok sadece o gıcık savcı tıktı beni buraya"dedim bir şeyler döndüğünü anlamış olacak ki" Neden yaptı? "diye sordu" Odasında gizlice ses kaydı aldım" dedim. Ecem tabiki köpürdü nasıl yırtacağımı o da merak ediyordu bir şekilde onu gönderdim eğer kendi imkanlarımla çıkamazsam abimi arayacaktım ama önce o Savcının buraya gelmesi gerekti beklemeye başladım...
Saatler sonra...
Burdaki memur ile sohbet ederken gelmişti sonunda "Bana kapıyı aç."dedi memura hemen açtı." Avukat Hanım gelin bir konuşalım sizinle." anlamaz gözlerle baktım ne konuşacaktı" Gelin Avukat Hanım."dedi tekrar gittim konuşmama fırsat vermeden kafa girdi."Şimdi seni serbest bırakcam, yaptıklarını yok sayıcam." dedi neydi şimdi bu onun gibi biriyle asla işim olmazdı güldüm" Hiç yorma kendini tipim değilsin biz hukuki boyutta kalalım ben hücreme dönerim." dedim arkamı dönecekken kolumdan tuttu" Merak etme benimde seninle o türlü hiçbir işim olmaz." dedi derdi neydi o zaman bu adamın sorgulayıcı bakışlar attıktan sonra" Duymak istiyorum."dedim." Kedeşimi savunmanı istiyorum."dedi. Kardeşi ne yaptı?,Neden benim savunmamı istiyor? Gibi sorular ile doldu aklım beni merakta bırakmadan anlattı.Kardeşi bir kızı öldürmüştü ya da herkes öyle düşünüyordu herkes ama o buna inanmıyor masum olduğunu iddia ediyordu. Ben düşünürken tekrar lafa girdi "Kabul ediyor musun?" dedi. Gözlerimi dikip baktım o da bana baktı ne diyorsun dercesine kafa salladı "Düşünüyorum" dedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargı (+18)
Teen FictionYargı dizisinin farklı anlatımlı hikayesidir Kitabın içinde +18 vardır ve olmaya devam edecektir rahatsız olanlar okumasın ♥️