Ilgaz benimle evlenmek istediğini söylüyor abim olmaz diyordu. Neden diye düşündüm hızla verandaya çıktım.
Ceylin:Noluyor burda
Ilgaz:Bişey yok konuşuyoruz
Bora:Karışma sen seni bu adam ile evlendirmemGözlerim dolmaya başlamıştı. Ben Ilgazla her türlü evlendirdim. Ama abim istemeden olmazdı.
Ceylin: ne diyorsun ya ne saçmalıyorsun abi
Bora:Bu adam defolup gidiyor sende burda kalıyorsun çıkar yüzüğünü ver geri
Ilgaz: Saçmalayı kes artık ceylinsiz asla gitmem
Bora:Eşşek gibi gidersin defol evimdenIlgaz ayağa kalkıp elimi tuttu ve beni çekiştirdi.
Ilgaz:Yürü ceylin gidiyoruz
Abimde ayaklandı.
Bora: Bırak kardeşimi
Ilgaz: Bırakmam o benim sevdiğim kadınGözlerim dolmuş yaşlar yanaklarıma süzülmüştü.
Bora: Bırakmıyor musun şimdi kardeşimi
Ilgaz: Bırakmam ceylini
Bora: Peki bıraktırırız o zamanAbim belindeki silahı çıkardı ve Ilgaza doğruluttu. Hemen önüne geçtim artık hıçkırıklarım göz yaşlarıma karışmıştı.
Ceylin :Saçmalama abi indir şunu
Ilgaz: Tamam yeter bu kadar ağlıyor ceylin kes artık oyunuAbim katıla katıla gülmeye başladı. Ilgazda arkamda gülüyordu. Bende ağlayarak ikisine bakmaya başladım.
Bora:Bu seni harbiden seviyor bak haa
Ilgaz:Farkettim onuBana oyun oynadıklarını anlamam 2-3 dakika mı almıştı.
Ceylin: Allah ikinizide kahretsin ya gidiyorum ben
Ilgaz kolumdan tutunca hırsla çektim böyle şaka mı olurdu. Yüreğime iniyordu az daha
Ceylin: Siktirin gidin be gidiyorum ben ikinizde gözüme gözükmeyin yoksa fena yaparım.Koşarak abimin evindeki odama çıktım, ceketim ile ayakkabılarımı çıkarıp attım ve yatağa girdim. Hıçkırarak ağlamaya başladım. Gerçek sanmıştım ve korkmuştum.
Ilgaz kapıyı tıklatıp içeri girdi. Usulca yanıma geldi ve yatağın öbür tarafına oturdu. Sinirle kafamı kaldırıp Ilgaza sert bir tokat yapıştırdım.
Ceylin: Ya gerzek misin sen ya niye uyuyorsun ona yapılacak iş mi buBaya sert vurmuş olmalıyım ki Ilgaz yanağını tuttu.
Ilgaz: Az geldi bu çenemi çıkar
Ceylin: Hala konuşuyor hadsiz gerzek
Ilgaz: Gönlünü alırdım ama şimdi ev dolu sesimiz ile insanları rahatsız etmeyelim
Diyip çapkınca güldü. Hırsımı alamamıştım ki bir tane daha tokat geçirdim Ilgaza
Ceylin: Sen Bi daha benle bok sevişirsin gerzek herif değil seninle sevişmek aynı yatakta bile yatm-Sözümü kesen ılgazın dudakları olmuştu. O kadar sinirliydim ki hırsla öpmeye başladım. Yatağa iyice gelen Ilgaz beni yastığa doğru yatırıp dudaklarımı adeta sömürmeye devam ediyordu. Nefessiz kalınca ayrıldık.
Ilgaz:Şuan evde olsak bu sözleri yedirmiştim sana ama neyse
Ensesinden tutup üstüme doğru çektim ve öpmeye devam ettim soluksuz kalıp ayrılmak üzere iken dişimi dudağına geçirdim. Acı ile inleyip ayrıldı dudaklarımdanO kadar sinirlenmişti ki dudağı kanıyordu.
Ilgaz: Yav yavrum senin ayarın yok mu seni öpüyoruz gönlünü alıyoruz gelip ısırıyorsun
Keyifle güldüm.
Ceylin: Oh olsun sana oh
Ilgaz: Ben bunun rövanşını alırım ama
Ceylin: He alırsınYataktan kalktım ve giyinme odasına geçtim ılgaz peşimden geliyordu hissetmiştim. Giyinme odasının önünde kollarını bağlamış bana bakıyordu. Yanıma geldi tutup askılı bluzumu çıkardı. Boynuma eyilip öpmeye ve emmeye başladı. Ellerimi saçlarına geçirdim arada ısırıyor ve inlememe sebep oluyordu. Onu kendimden uzaklaştırıp. Pantolonumu çıkardım. Bu sefer tekrar bana doğru hamle yaptığında sakın dedim ve gece mavisi saten geceliği giyip sabahlığını alıp yatağa gittim.
Ilgaz arkamdan geldi. Ben yatınca o da önce ceketini sonra gömleğini ve kemerini çıkardı. Yanıma uzanıp beni belimden tutup kendine çekti. Bende ona dönüp ısırıp kanattığım yarayı öptüm ve beraber uykuya daldık.
Sabah kalkıp hazırlanıp aşağı kahvaltıya indik. Evdekilerin çoğu gitmişti. Abim ablam begüm Esma abla ecem bahar Ceren gökhan vardı sadece sofraya oturduk. Abime sinirli bakışlar atarken herkes kıkırdıyordu. Bu hareketlerinde abimin herşeyi anlattığını anlamıştım. Öfkeli bakışlarım sırası ile hepsinin üzerinde gezindi.
Ceylin: Gülmeyi kesin yoksa sopa yersiniz
Bunu demem üzerine kahkaha atmaya başladılar. En yakınımda olan gökhanın ensesine bir tane geçirdim. Önümdeki yemek bezini alıp eceme fırlattım.
Gökhan: Bitek ben mi güldüm gerizekalı
Ceylin: Kes sesini yoksa ses tellerini sökerim senin
Ecem: Kurbanlardan biri benim galiba
Ceylin: Sus artıkÖfke ile kahvaltımı ettim. Evden hızla ayrıldım. Adliyeye geçtim. Yine davam vardı. Davaya girdim karşı taraf avukatı ise Yekta Tilmen'di aman ne tesadüf(!). Dava savcısı ise Ilgaz'dı. Hakimi ise Neva idi. Maşallah yine tam kadro müthiştik cidden. Düşman avukat sevgilim savcı sevgilimin eski nişanlısı hakime ne güzel.
Davada Ilgazın yakaladığı bir suçluyu savunuyordum yine zaten sinirli olduğum ılgazdan iyice öfkemi almak için bu davayı kullandım en az 20 yıl hapis istediği suçluyu 2 ay ile kurtarmıştım. Ilgaz yine öfkeliydi. Telefonuma "Odama gel" diye mesaj atmıştı. Çoktan adliyeden çıkıp arabama binmiş olan ben "Eve gidiyorum."yazdım.
Eve gidip duş almıştım bornozumu giyip banyodan çıktığım sırada kapı çaldı. Kapı deliğinden baktığımda ılgazı gördüm. Kapıyı açtım. Öfke ile içeri giren Ilgaz bana dönüp baştan aşağı süzdü beni. Bornozum hafif gevşemiş göğüs dekoltesi oluşturmuştu yan bağladığım için ise zaten bacağım baya belliydi.
Ilgaz: Sen kapıyı her gelene böyle mi açıyorsun.
Onu çıldırtacak kadar sakin bir şekilde
Ceylin: İstediğime böyle açarım istediğime çıplak ne var
Ilgaz: Açamazsın
Ceylin: Sanane
Sakinliğim onu çıldırtıyordu.
Ilgaz: Bir kimseye kapıyı böyle açamazsın iki davada yaptığını benim için özellikle yaptığını biliyorum
Ceylin: Bir istediğime kapıyı böyle açarım iki kendini fazla önemsiyorsun senle alakası yok.Bakışları sürkeli göğüslerime kayan Ilgaz en sonunda beni tutup dudağıma yapıştığında büyük bir istekle karşılık verdim. Akşamki olayın intikamını almıştım zaten o yüzden sevişmekten zarar gelmezdi.
Ilgazı ensesinden kavrayıp iyice dudaklarını dudaklarıma kenetlendim. Onun eli ise biri belimde diğeri çıplak bacağımdan başlayıp bacağımın içine doğru yol alır vaziyetteydi. Elini sürkeli bacaklarımın arasına sürtmesi beni alevlendirirken ceketini ve kravatını çıkardım. İyice belimden tutup kendine yasladığında nefes almak için ayrıldık gömleğini çözüp çıkardım.
Bu sefer kalçamdan tutup kucağına aldı bende bacaklarımı beline sardım. Dudaklarımız tekrar birleşirken benimle beraber hemen arkamızdaki kanepeye oturdu. Tekrar nefes almak için ayrıldığımızda dudakları boynumu esir aldı ve bornozumun ipini çözdü. Omuzlarımdan aşağıya doğru bornozu çıkardı ve en son yeri boyladı. O gün tekrar birbirimize karıştık...
(4 ay sonra)
Babanemin yanındaydık. Bizi çağırmıştı ne olduğunu merak etmesemde gittim. Şuan elimizde kahve fincanları ile saçmalayan babannemi dinliyorduk. Bundan 3 hafta önce ılgazın dedesi ile tanışmış olan babannem onunla konuşup bir karar almıştı ve bu karar beni çileden çıkarmıştı çünkü asla istediğim bir olay döngüsüne giriyorduk.Gülsüm:Merdan bey ile konuştuk artık nişan vakti geldi sonra düğüne kına yaparız...
(VOTE SINIRI :24)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargı (+18)
JugendliteraturYargı dizisinin farklı anlatımlı hikayesidir Kitabın içinde +18 vardır ve olmaya devam edecektir rahatsız olanlar okumasın ♥️