(2 hafta sonra) (Ceylinden)
Benim evimde yanlız uyanmıştım oysa dün gece beraber uyumuştuk. Bu ara fazlası ile çalışıyordu Ilgaz çok önemli bir davası vardı. Gecesi gündüzü kalmamıştı ona rağmen saat kaç olursa olsun yanıma geliyor benimle uyuyor vakit geçiriyordu.
Üzerimi değiştirip adliyeye geçtim. Davam vardı. En az Ilgaz kadar yoğundum bende 4 davaya birden bakıyordum ecem ile beraber bir taraftan evde soğuk rüzgarlar esiyordu. Begüm okulu bırakmak istediğini söylüyor ablam ve abim buna karşı çıkıyordu. Babannem Ilgaz ile magazine düşen öpüşme haberinden beri beni arıyordu. Sürkeli tanışmak istediğini söyleyip başımın etini yiyordu. Herkesi aynı anda idare ediyordum. Sahi o haber aklıma geldikçe sinirleniyorum...
(4 gün önce)
Ilgaz ile deniz kenarında yemek yemiştik ve alkolü fazlasıyla kaçıran ben beni zapdetmeye çalışan ılgazın elinden kurtulmuş ve kendimi gece yarısı Ortaköy'ün serin sularına atmıştım. Arkamdan atlayan Ilgaz beni çıkarmıştı.Arabaya götürüp oturtmuş ama ben asla uslu durmamış ve kucağına çıkıp onu öpmeye hatta soymaya kalkmıştım. Neyseki ılgaz buna mani olup beni eve getirmişti. Ama herşey için geçti o ara orda olan magazinciler çoktan fotoğraflarımızı çekmiş ve boy boy yayınlamışlardı...
(Günümüz)
Bu olaydan beri babannem başımın etini yemişti. Sürkeli annem ve babamın kemiklerinin sızladığını söyleyip ılgazı tanıştırmamı istiyordu. Üzerimdeki baskılar fazlayken birde dava ile uğraşıyordum. Neyseki Ilgazın uğraştığı dava bugün bitiyordu. Karar duruşması vardı.Davam bittiğinde ılgazın karar duruşmasının çoktan bittiğini gördüm. Hemen odasına gittim. Sevinçle içeri girdim. Tek başına çalışıyordu.
Ceylin:Karar duruşması bitmiş noldu sonuç istediğin gibi mi?
Aynı benim gibi gülerek ayağa kalktı.
Ilgaz:Bitti sonunda sonuç aynen istediğim gibi oldu çete üyeleri müebbet ile yargılandı.
Aramızdaki mesafeyi kapatıp boynuna sarıldım.
Ceylin: Çok sevindim hayatım
Ilgaz:Bende sonunda emeklerime değdi.Ilgazdan ayrıldığımda elleri hala belimdeyken koltuğuna oturup beni kucağına çekti. Dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı.
Ilgaz:Akşama güzel bir yemek yemeye ne dersin özel ve güzel
Ceylin: Özel ve güzel?
Ilgaz:Hadi eve gidip hazırlan sonra seni gelip alıyım ne dersin
Ceylin:Tamam o zaman görüşürüzAyağa kalkmaya yeltendiğimde izin vermedi ve dudaklarıma ihtiyaçla kapandı. Ellerini vücudumda gezerken makam odasında olduğumuzu hatırlayıp hemen ayrıldım ve ayağa kalktım.
Ceylin:Makam odasındayız Ilgaz ya biri gelse hadi ben gittim.
Ilgaz:Öyle olsun ben bunun rövanşını akşama alırım nasılsa
Dudağımı ısırıp hafif ona doğru eğilip konuştum.
Ceylin:AlırsınOdadan çıktım. Eve gidip hazırlandım. Yaklaşık 3 saat içinde hazırlanmıştım. Yeşil bacak dekolteli bir elbise ve yeşil bir stiletto giydim.
Ilgaz geldiğinde kapıyı açtım. Üzerine siyah takımı vardı içine giydiği beyaz gömlek kaslarını gözler önüne sunuyordu. Beni baştan aşağı süzüp çapkınca güldü. Elleri cebinde bir şekilde içeri bir kaç adım atıp yanıma kadar geldi ve gözlerimin içine baktı.Ilgaz:Yine kusursuzsun sevgilim
Ceylin:Sende mükemmel görünüyorsun siyah sana çok yakışıyor sevgilimDudaklarıma kapanıp nefessiz kalana dek öptü.
Ilgaz:Biraz daha burda durarsak yemek planları suya düşer.
Ellerimi ensesine koyup iyice yaklaştım.
Ceylin:Düşsün suya boşver
Tam öpecekken kendini geri çekti. Kaşlarımı çattım.
Ilgaz:Olmaz gidicez hadi
Ceylin:Hayır noldu ne bu yemek aşkı
Ilgaz:Yemek yemek istiyorum seninle
Ceylin:PekiBeraber restorana gittiğimizde çok şık bir mekandaydık. Bizim için ayrılmış terasa çıktık. Normal bir yemek için neden bunu yapmıştı.
Ceylin:Normal bir yemek için abartmış olabilir misin?
Ilgaz:Özel bir yemekSürekli özel demesi canımı sıkıyordu alt tarafı yemek yiyip şarap içecektik ne vardı bu kadar özel bu konuda sesimi çıkarmadan sıradan sohbet ettik.
Yemeğimizi yedikten sonra elimden tutup terasın ilerisine götürdü. Korkuluklara elimi koyduktan sonra gözlerime bakıp konuşmaya başladı.
Ilgaz:Seni ilk gördüğümde yeşillerine bakmaya doyamadım. İlk kalbini kırdığımda sanki nefes alamadım. Sen bana soğuk yaptıkça kendimi öldürmek istedim. Seni çok seviyorum Yeşil Kadınım
Gözlerim dolmuştu. Gözlerimi kaçırıp arkamı Ilgaza dönüp manzaraya bakmaya başladım.
Ceylin:Bende seni seviyorum.Ilgaz arkamda hareketlendiğinde gözyaşlarımı silip ona döndüğümde gördüğüm manzara karşısında şok geçirdim bu adam manyak mıydı en başından beri planı buymuş bende sadece yemek yiycez sanmıştım...
(VOTE SINIRI:20)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargı (+18)
Teen FictionYargı dizisinin farklı anlatımlı hikayesidir Kitabın içinde +18 vardır ve olmaya devam edecektir rahatsız olanlar okumasın ♥️