5.bölüm

1.2K 33 2
                                    

Bu adam Koray Yılmazdı ölen kızın babası ve öfkesi yüzünden okunuyordu arabadan inince Ilgaza dönüp "Sakın ağzını açma bişey derse ters cevap verme tehlikeli birisi o" dedim o da anlamıştı tehlikeli olduğunu ve başını salladı tam evin bahçesine giderken Koray Ilgazın kolunu tuttu "Nereye katilin abisi" dedi kibirli kibirli "Ben evime giriyorum siz napıyosunuz" dedi Ilgaz Koray "Sizi bitiricem ailenizi kardeşini bitiricem bekle ve gör-" derken araya girdim "İstersen abim Bora Erguvan'ı arayalım gelsin buraya o bitirir işi" dedim kinayeli bir tavırla abimin adını duyunca yüzü ekşidi "Sen ceylin misin" dedi "Evet şimdi çek git burdan" dedim Hiçbirşey demeden arabasına bindi. Ilgaz noluyor der gibi yüzüme baktı "Hadi içeri geçelim" dedim o önden ben arkasından yürüdüm. Eve girdik odayı aradık taradık ve 1 paket uyuşturucu bulduk Ilgazın elinden bakmak için uyuşturucu paketini aldım ve lavaboya doğru ilerledim tam içeri girip kapıyı kapatacakken Ilgaz ayağını koydu "napıyosun sen?" diye sordu "sıkıştım ayağını çekersen" dedim tabiki uyuşturucuyu yok edecektim "hayır" dedi "deli mi ne?" dedim "ver onu bana" dedi hemen içeri dalıp klozetin içine attım ve sifona bastım içeri geldiğinde geç kalmıştı çoktan "gerçekten delisin sen" dedi bana bende auromdan ödün vermeden "ayrıca kullanıcı miktarı içinde ticarete girmez" diyip çıktım arkamdan gelirken "bir daha böyle bişey yaparsan anlaşmamız bozulur" dedi "peki" dedim bende "Nası birisin sen bir torba laf etmeni beklerdim" dedi "Bilmem nası biri gibi görünüyorum" dedim gözünün içine bakarak "Tekinsiz" dedi gülerek imalı imalı "Oooo hoşuma gitti" dedim çınarın yatağına oturdu o sırada arama işim bitince dönüp "eee senin odan nerde?" diye sordum beklenti dolu bir bakışla o da benden beklenmez bir çıkışmış gibi tuhaf tuhaf bakarak "Üst katta yaşıyorum ben" dedi "Bende tabi yani koskoca adamsın ailenle yaşamak zor olur belki gece hayatın falan varsa" dedim aslında ağzını arıyordum "Sandığın gibi kadınları obje gibi görüp her gece biri ile yatan biri değilim" dedi "Sevindim ama ben tam aksiyim gece hayatı severim ve kusura bakma ama erkekleri yataktaki bir obje gibi görüyorum sözüm meclisten dışarı" dedim "Neyse gece hayatım seni ilgilendirmez zaten" dedim "Beni eve bırakırsın artık" dedim "Olur bırakırım" dedi aşağı inip arabasına bindik "Abime gitmiyorum kendi evime lütfen" diyip yolu tarif ettim bir rezidans dairesinde yaşıyordum oldukça yüksek tamamen cam ile kaplı mükemmel bir evim vardı beni eve bıraktı "Gel kahve yapıyım saat daha erken hem muhabbet ederiz" dedim "Olur edelim muhabbetimizi avukat hanım" dedi birlikte eve çıktık eve çıkıp kapıyı açtık kapıyı açmamla çığlık atmam bir oldu bunun burda ne işi vardı...

Yargı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin