Savcının odasının önünde bekliyordum yanımda çınar ile evet tabiki savcının teklifini kabul ettim. Pars savcının odasına girdik çınarın ifadesi alındı ve savcı Ilgaz yüzünden tutukluk kararı verildi. Eğer bıraksaydın ben burdan çınar ile çıkardım." diye homurdandım bana sadece ters ters baktı. Telefonum çaldı elime aldım ve abim arıyordu kesin sinirden köpürdü diye düşünürken açtım telefonu ben konuşmadan atladı abim" Neredesin, o telefon neden açılmıyor saatlerdir meraktan öldük kızım." eve gidince canıma okuyacak" İyiyim merak etme bora eve gelince konuşuruz, seni seviyorum, öptüm." deyip kapattım ben genelde abime bora derim aramızda fazla yaş farkı olmadığı için o sırada savcı söze girdi."Araban var mı bırakayım mı?" arabam tamirde olduğu için kabul ettim "Olur aslında arabam tamirde çünkü."dedim. Arabasına bindik ve yola koyulduk.
Yol boyu konuşmadık. Evin önüne gelince arabadan inmeden önce teşekkür ettim mutlu bir şekilde inerken savcı ile gözgöze gelmiş gözlerinden ateş fışkıran abimi gördüm. Abim beni paylaşmayı sevmezdi yanımda birini görmek onu deli ederdi. Hemen indim ve abimin yanına gittim sarılıp yanağına öpücük kındurdum bu işten anca sevimlilik ile yırtabilirdim.
Abim ile eve girdik salona geçtiğimizde sinirlenle bağırmasını beklerken beni kendine çekip sarıldı."Bişey oldu sandım sana haber alamayınca korktum." dedi. "Bişey yok abim geç kaldım sadece yukarı çıkıp duş alsam yeter kendime gelirim." dedim. Tam giderken "Kimdi o herif?" diye sordu. "Önemli biri değil adliyedeki savcılardan biri kardeşinin davasına bakıyorum saatlerdir adliyede onunla uğraştım o da beni eve bıraktı."dedim" Tamam hadi sen git duş al yat." dedi abim. Yukarı çıkarken arkamdan bağırdı" Saçlarını kurulamayı unutma." fazla düşünceli bir abim var.
Duş aldım,üstümü giydim,saçlarımı kuruttum,yatağa uzandım. Şimdi şu savcıyı araştırma vakti googleye adını yazdım"Ilgaz Kaya" görsellere tıkladım ve gördüklerime şaşırmamak elde değildi adamın nişanlısı varmış. Halbuki tip olarak fena değildi biraz takılabilirdim ama şans yok bendede telefonu kapattım neden moralim bozuldu anlamadım. Uykuya yavaş yavaş teslim oldum.
Uyandım elimi yüzümü yıkadım aşağıdan kızların sesi geliyordu kahvaltı sözü vermiştim. Hemen giyinme odama geçip dolabımdan siyah yırtmaçlı eteğimi ve siyah bluzumu giydim üstüne beyaz ceketimi giydim takı dolabımdan uygun bir saat kolye küpe ve yüzükler seçip taktım. Çantamı ve siyah topuklu ayakkabılarımı alıp aşağı indim bir kenara eşyalarımı bıraktım. Kuzenlerim bahar ve cemre en yakın arkadaşım ecem ve kız kardeşim begüm beraber sohbet ediyorlardı. Hepsini öptüm ve hemen kahvaltıya gittik.
Hayat şaka fln yapıyor olmalı bana savcı aynı mekanda kahvaltı yapıyordu bir erkekle onu görmemiş gibi kızlarla oturduk tam arka masamdaydı. Siparişleri verdik. Bahar fotoğrafçıydı keyfine düşgündü. Cemre hakimdi evet resmen ailede herkes hukukçu. Ecem benim gibi avukat begüm ise moda tasarımı son sınıf öğrencisiydi küçük değildi ama inatla okulu asıp uzun zaman yarım yamalak devam etti. Cemre lafa girdi "Bora dün akşam meraktan kudurmuş." dedi. Bahar araya girip "Hayırdır nerde söndürdün geceyi" dedi imalı imalı hemen lafa girdim "Mapus damlarında söndürdüm." dedim. Begüm sesli bir şekilde "NE!" dedi. "Hiç sormayın saçma sapan bir mesele bir ara anlatırım." deyip geçiştirdim lafı değiştirmek için "Eee bahar seninki ile nası gidiyor?" dedim bahar bıkkın bir ifade ile "Ya bu salak evlenelim diye tutturdu manyak mı ne?" dedi Cemre gülerek "Kızım 1 yıl olmak üzere o yüzden olabilir mi acaba?" dedi ben araya girip "1 yıl birlikte diye illa evlenecekler mi yani?" dedim ve bir kahkaha attım. Ecem "Doğru mesela siz efe ile 4 yıl birlikteydiniz ama bitti belli olmaz." dedi imalı imalı kızdığımı farkeden begüm hafiften öksürdü o arada kahvaltılarımız geldi yiyene kadar havadan sudan konuştuk. Yedik ve hesabı ödedim.
Adliyeye geldim savcının yanına gittim. Kapıyı tıklayıp odasına girdim." Oturabilir miyim? "dedim" Tabi avukat hanım" dedi imalı imalı kızın kimliğinin açıklamasını bekliyorduk. O sırada bora mesaj attı.
Neredesin
Adliyedeyim nerde olcam.
Akşama işim var
yemeğe beklemeHayırdır😉
İş yemeğine gidicem
karı kıza değilBanane canım bekar
çıtır adamsın gezer tozarsınFazla konuşma hadi öptüm
Bende seni öptüm
İstemsiz abime güldüm. Savcı bana bakıyordu. "Noldu?" dedim. "Hani şu sevgilin?" dedi insnaları sinir etmeyi severdim "Hangi sevgilim?" dedim kaşları çatıldı "Kaç tane sevgilin var?" diye sordu konuya bağımsız yerden dalmak benim işim "Senin nişanlın hakim hanımdan naber?" dedim iyice kaşları çatıldı "Yok öyle biri ayrıldık." dedi. Ne nişanlı değil miydi yani şaşırdım ama belli etmedim "Hmmm" dedim sadece sorusunu tekrarladı "Kaç sevgilin var?" manyak mı ne ya diye düşündüm "Haremim var benim" dedim göz kırparak ve devam ettim "İstersen senide cariyem yapabilirim."dedim alayla yüzünde mimik oynamadı cariyem olmak istemiyordu galiba neyse sorun değil zamanla o da olur. Benden bezmiş gibi dosyalarına gömüldü. Canım sıkıldığı için ayağa kalktım bu adamla eğlenmek güzel olacak diye düşündüm. Oturduğu yere yaklaşıp masasına kalçamı yasladım bana baktı. Tam ona doğru döndüm ve elimi omzuma koymuştumki kapı açıldı hassiktir basıldık dedim içimden bu ecemdi bu kız manyak mıydı derdi neydi size bomba bir haberim var dedi. Gerçekten bomba gibiydi bu haber...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargı (+18)
Novela JuvenilYargı dizisinin farklı anlatımlı hikayesidir Kitabın içinde +18 vardır ve olmaya devam edecektir rahatsız olanlar okumasın ♥️