Hayır ya olamaz bu olamaz sabah magazinine meze olmuşuz resmen Ilgaz ve benim dün akşam yemekte fotoğrafımızı çekip "Nişanlısından yeni ayrılan savcının yeni aşkı Avukat Ceylin Erguvan" başlığı ile paylaşmışlardı bir küfür savurup yataktan kalktım pijamalarımla aşağı koştum abim sinirli sinirli haberlere bakıyordu "ABİ YA BU NE KALDIRT ŞU HABERLERİ YA LÜTFEN" diye bağırmaya başladım "Tamam kızım hallederiz cırlama başımda sabah sabah" dedi abim derin bir ohh çekip masadaki su dolu bardağı tek seferde diktim o sırada begüm aheste aheste aşağı iniyordu "Valla yakışıklıymış benim enişte" dedi bu kız sinirimi zıplatmak konusunda birebirdi resmen "Begüm valla alcam ayağımın altına çekil şuradan" diyip yukarı çıktım. Sinirli sinirli üstümü değiştirdim. Siyah kumaş pantolon üstüne dar kesim açık kahverengi bir bluz üstüne yine siyah bir ceket ve altın rengi tokası olan siyah bir kemer taktım. Takılarımı ve saatimi takıp siyah deri çantamı aldım. Siyah topuklu ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Arabama binip adliyeye geçtim. Hemen kendimi içeri attım. Ilgazın odasına gittim. İçeri girer girmez konuşmaya başladım "Gerçekten kusura bakma Ilgaz ben yeni gördüm haberleri dün gece gelmemeliydim senle gerçekten özür-" derken lafımı ağzıma tıkan ılgazın ağzımdaki eliydi "Yeter tamam senin suçun yok yalan haber yapmışlar bişey olmaz merak etme boş yere özür dileme."dedi hala eli ağzımdaydı gözlerimle elini işaret ettim."Pardon" diyip elini çekti. Şuan farkettim ki çok yakındık hemen geri gittim. "Tamam o zaman ben çınarın yanına gidiyim Bi" dedim ve hemen çıktım odadan. Çınarın yanına gittim avukatı olarak konuşmak İstediğimi söyledim ve konuştum. "Çınar artık konuşman lazım yoksa cinayet üstüne kalacak."dedim" Ben bişey yapamadım o kadar başka bişey yok."dedi"Çıkmak istiyorum. " dedi"Peki" dedim çıktı bu çocuğun bir korkusu var ama bulurum diye düşündüm. O sırada Ecem aradı "Güzelim nerdesin ya dava var 1 saat sonra unutma" dedi tamamen unutmuştum davayı "Ufff unutmuşum geç kalmam tamam" dedim ve kapattım telefonu adliyeye gittim ve ılgazın odasına girdim. "Noldu?" diye sordu "Çınar ile konuştum bir şeyden korkuyor ve susuyor" dedim Ilgaz konuşmadan devam ettim "Adliyeden sonra sizin eve gidelim bir bakalım çınarın odasına" dedim "Olur işim bitince ararım seni gideriz" dedi "Tamam davam var benim zaten görüşürüz" dedim ve çıktım yine aynı davadaydık tabiki ben ve ecem ılgazın yakaladığı katili savunuyorduk. Davada iyice çıldırtmıştım Ilgazı ama kazanmıştım yine müebbet aldırmaya çalıştığı adamı 3 yıl ile kurtarmıştım adamı dava sonrası salon çıkışı bana sinirli sinirli bakıp "odama gel" dedi bu hali beni keyiflendirmişti. Ecem ile dava ile alakalı konuştuk "Akşama işin var mı?" diye sordu ecem "Bilmiyorum çınarın odasına bakcaz bişey var mı diye sonra boşum" dedim "Tamam o zaman ben çıkışta size geçiyim begümle takılırım sen gelene kadar" dedi bende "Tamam canım görüşürüz akşam" dedim ve ecemi öpüp ayrıldım. Ilgazın odasına gidip gayet rahat bir tavır ile kapıyı çalıp içeri girdim "Buyurun savcım beni çağırmışsınız noldu?" dedim yapmacık bir edayla "Naptın sen içerde adamın müebbet alması gerekti." dedi sinirli bir şekilde ayağa kalktı masanın ucunda tam karşımda durdu "Ama almadı çünkü avukatı bendim" dedim egolu bir tavırla sinirle arkasını dönüp sandalyesine oturdum ecem yüzünden yarım kalan oyunuma devam ettim dibine girip kalçamı masaya yasladım "Eee ne zaman gideriz sana" dedim sonra yanlış bişey söylemiş gibi "Yani çınarın odasını incelemeye" dedim gözünü kırpmadan gözümün en içine baktı kalkıp elini masanın yanlarına koydu beni kollarının arasında bıraktı ve iyice yaklaştı "Gideriz avukat hanım bana" dedi aynı benim gibi yapıp "Yani çınarın odasına bakmaya."dedi gözlerime dudaklarıma kaydı benimde istemsiz gözlerim dudaklarına gitti sonra kendimi kaptırdığımı belli etmeden"Hayırdır savcım dedim iyice yaklaşarak bu yakınlığa dayamayacağını biliyordum ve öylede oldu kendini geri çekti" Hadi gidelim"dedi odadan çıktı bende hemen arkasından çıktım ve arabasına binip eve gittik ve hiç beklemediğimiz bir manzara ile karşılaştık yine noluyor burda diye düşündüm...
(Yazardan Okuyucuya)
Nası bir ilerleme olmalı ya da ne tarz olaylar olmalı benimle fikirlerinizi paylaşırsanız mutlu olurum ilginiz için teşekkür ederim🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargı (+18)
Teen FictionYargı dizisinin farklı anlatımlı hikayesidir Kitabın içinde +18 vardır ve olmaya devam edecektir rahatsız olanlar okumasın ♥️