Seekor burung hantu terbang membawa sepucuk surat menuju ke sebuah rumah di Little Whinging ....
"Mummy...mummmyyyyyy , i got a letterrr.... its from Hogwarts!!!!" si gadis kecil berlari lari mencari ibunya dengan membawa sepucuk surat yang selama ini dia nanti nantikan .
"wait a minute, darlingg .. its not your name.. its for Lily Luna Potter .. im sorry dear ."
si gadis melihat kearah lelaki tersebut sambil air mata hampir menitis di pipi nya . Dia terus berlari menuju bilik, menghempas dan mengunci pintu bilik tanda kecewa yang amat .
"Surat lagi? dari Hogwarts?"
"yaa, but its for lily .. saya tak sampai hati tengok darlene kecewa lagi, Albus , James and Lily dah dapat surat dari Hogwarts..."
"its okay, maybe its time for darlene untuk hidup sebagai manusia biasa, belajar dengan manusia biasa"
"tapi mummy, arlene is my twin . How can arlene tak dapat masuk Hogwarts .. tak seronok lah nak study without my sisterr" Lily merungut selepas mendengar ucapan kedua ibu bapanya tentang kakaknya merangkap kembarnya yang masih lagi tidak dapat sebarang surat daripada Hogwarts
"This is not fair!!! Brrothhherrrrr!!!!!!!!!" Lily berlari ketingkat atas untuk mencari abangnya dan mengadu tentang apa yang telah berlaku ..
Anne dan Harry mengeluh selepas Lily hilang dari pandangan mereka..
"Bila kita perlu beritahu mereka? anne risau kalau mereka ketahui sendiri dan akan menyalahkan anne" kedengaran nada yang amat sedih Anne menuturkan apa yang terpendam dalam hatinya
"Satu hari nanti abang sendiri akan beritahu kepada mereka terutamanya darlene .. shes a good girl , she will understand .. she is just like you Anne .. good girl . bapa dia ja yang kenot brain .. hahahaha " Harry mencuba menceriakan suasana tidak suka melihat wajah wanita yang sedari dulu sudah dia cintai hingga ke hari ini ...
Anne mengukirkan senyuman .. tetapi dalam hatinya dia masih terkenangkan kisah yang telah mengguriskan luka di hati nya ..
"Hows he doing right now , harry ?"
YOU ARE READING
Little thing call love in Hogwarts
FantasíaI just want to fulfil my dreams . read and enjoy 😭💖 sis ada ambik a few jalan cerita or maybe nama dari tiktok . but dahtatau siapa punya . 😭 i love it