Dewan Makan
*noises
"Students.. senyap .. senyapp . senyapp" pinta profesor mcgonagall
*senyap...
"okay, thank you.. harini kita menerima seorang pelajar baru.. silakan Anne Granger"
Pelajar bersorak
huh shes a granger . mudblood . no wonder shes stupid
"duduk sini miss granger , kita perlu tentukan rumah awak"
"okayyy"
"hmmm , badd .. very bad history .. good heart with hard time . where you want to be? Slytherin???"
gasps ... semua pelajar terkejut .. granger in Slytherin???
"or Gryffindor??"
Semua terdiam ..
"SLYTHERIN!!"
"WHATTTT!!!" Hermione , Harry , Ron terkejut dengan apa yang mereka dengar .. Pasti Anne akan dibuli oleh penjahat penjahat Slytherin ..
Harry melontarkan pandangan tajam kepada lelaki berambut blonde itu dan dibalas dengan pandangan yang sama ... Slytherin dan Gryffindor tidak pernah berbaik ...
Anne bingung dengan reaksi orang orang terutamanya Hermione , Harry dan Ron . mungkin mereka sedih aku tak sama rumah dengan mereka kot.... Anne cuba menyedapkan hati sendiri .
"go to your sit dear"
"okay professor"
Anne berjalan menuju ke meja makan Slytherin tapi tidak ada seorang pun yang menawarkan Anne untuk duduk bersama ..
"hey here sit with us"
"Thank you .. " haa ada pun orang baik aih keluh Anne
"im pansy"
"Anne, Anne Granger"
"Yeah, everybody knew"
"Silakan makan, dan selepas itu berehat . Kamu semua akan jalani hari belajar yang panjang" Professor mcgonagall memperingatkan para pelajar .
Tanpa Anne sedari ada empat pasang mata yang memerhatikan dia .
"Shes the girl"
"eat your food faster Anne, atau lapar tengah malam nanti , hahahha"
Anne tergelak dengan lawak sederhana pansy tanpa sedar disebelahnya adalah lelaki blonde yang Hermione telah beri amaran untuk dia jauhi lelaki itu .
"can you shut your mouth? mudblood"
"wth you just said, hey blonde boy who you think you are? is this schools' yours?
pansy tarik tangan anne dan berbisik "yeah his father own this school darling"
"haaaaa srsly? okay sorry, im sorry"
"pft" lelaki tersebut terus mengangkat kaki dari meja makan dan keluar dari dewan makan .
"eii belagaknyaaa" Anne mencebik melihat lelaki tersebut
"nama dia . draco , Draco Malfloy"
Draco .. hmm not bad
Anne huh? ..not that bad ..
YOU ARE READING
Little thing call love in Hogwarts
FantasyI just want to fulfil my dreams . read and enjoy 😭💖 sis ada ambik a few jalan cerita or maybe nama dari tiktok . but dahtatau siapa punya . 😭 i love it