Capitolul 1

37 2 0
                                    

Ares, Arius și Apollo: cei trei prinți ai celui mai controversat regat al tuturor timpurilor. Nu doar că regele Hades a construit totul cu un deosebit interes, privind totul ca pe o joacă, însă brusc totul a devenit cât se poate de ciudat de când l-a numit pe Arius moștenitor la tron. S-au stârnit multe controverse în Marea Adunare între toți șefii de departamente de când fiul cel mijlociu a ocupat poziția de prinț moștenitor în locul prințului cel mai mare. Nu doar că s-au stârnit aceste controverse, însă mulți oameni se revoltă, scoțând zvonuri cum că fiul cel mai mare al regelui ar fi blestemat, iar alții fac glume pe seama regelui că și-ar fi pierdut complet mințile de când și-a pierdut regina în urma ultimului război contra celor din regatul Darkness. Alții și mai idioți scot zvonuri cum că prințul Apollo, cel mic, ar fi cel mai potrivit pentru tron, iar asta e o prostie și mai mare, prințul cel mic abia că a împlinit 18 ani, cine l-ar băga în seamă și pentru poziția de prinț moștenitor când există prințul cel mare de 21 de ani și cel mijlociu de 20? Oricum, familia regală e foarte ciudată și mai mult ca sigur ascunde mai multe decât s-ar crede, adică serios, cum să crezi că poporul va înghiți să îl numești prinț moștenitor pe fiul mijlociu când există cel mare?

Oricum, asta nu e treaba mea. Sau așa cred. Adică oricum, nu mă plâng, sunt total dezinteresată de familia regală, însă sunt singura de această părere. Singurul fapt care mă face acum să mă gândesc la asta îl reprezintă gândul că orice aș face și orice aș nega, viața mea e legată de familia regală.

Lucrez ca patiser la cea mai căutată patiserie din capitală, iar asta mă pune în legătură directă cu palatul. Oricum, trăim într-o eră mult superioară celei în care mi-aș fi dorit să fiu, mi-aș fi dorit să trăiesc într-o eră în care totul să fie simplu, însă am ajuns la concluzia că timpul e reversibil. Lumea asta s-a întors cu fundul în sus de la finalul celui de-al Cincilea Război Mondial și când am fi crezut că totul e bine, de fapt lumea s-a țicnit de-a binelea. Deci, s-a renunțat de totul la industrie și la mașini, crezând că se va salva lumea, însă toți se înșală. Oamenii sunt mult mai agitați, se ceartă din orice, iar statul ăsta devine din ce în ce mai greu de guvernat. Acum fără glumă, dar eu cred că înțeleg cătuși de puțin cât de greu trebuie să îi fie regelui, însă e clar că ceea ce face nu este deloc în avantajul lui, doar stârnește povești și scandaluri, însă el e tare ca o piatră, nu își schimbă decizia și nu se clatină orice i-ar zice lumea. Trebuie să aibă el motivele lui. Oricum, cel mai groaznic lucru care s-a întâmplat de la ultimul război e faptul că femeile sunt privite ca niște ființe incapabile din anumite puncte de vedere, adică lumea și-a schimbat complet opinia că femeile și bărbații sunt egali în drepturi, iar de când regina a murit în război, regele a interzis ca orice femeie să lucreze la palat, iar singurii angajați și singurii care pășesc în palat sunt doar bărbații. Inclusiv la cele mai importante evenimente singurii care sunt invitați sunt bărbații, neînsoțiți de soții. O ciudățenie după mine.

- Arty, e timpul să mergi la palat!

Ah, uitasem aspectul cel mai important, eu sunt deghizată în bărbat. Sunt îmbrăcată în haine negre bărbătești, am fost înrolată în armată încă de la 15 ani și am ajuns până la rangul de maior, însă am renunțat la asta, deoarece trăiam permanent cu gândul că voi fi demascată. Sunt o femeie, iar asta nu se poate schimba doar cu niște haine și cu un comportament adaptat datorită situației. Sunt singură, părinții mei au murit în urma războiului în care a murit și regina, iar eu sunt singură acum. Patiserul șef e singurul care îmi știe adevărata identitate, dar acum el e plecat în regatul dușman cu o comandă, lucru practic interzis, însă trebuie să fiu sinceră că suntem mult mai bine plătiți din acel regat, însă atâta timp cât regele Hades nu află, nu îl poate afecta cu ceva, nu?

Alegerea regineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum